اگر عاشق سينما هستيد و به خصوص ژانر گنگستري را دوست داريد، از لذت‌هاي كوچك نابي است كه معلوم نيست تجربه‌اش از اين نوع، ديگر كي دست دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ مشخصات و ژانر: يك درام گنگستري، با سه كهنه‌كار.

فيلم براي كيست؟ با اين كه اشاره‌ي مشخصي ندارد، با اين كه داستان‌اش مثل هر فيلم گنگستري ديگري است كه مي‌تواند براي عموم تماشاگر سينما روايت شود، ولي حس و درك و سليقه‌اي در فيلم هست كه به‌گونه‌اي ناگفته، آن را تبديل به اثري بيشتر براي عشاق سينما مي‌كند.

نقطه‌هاي قوت اصلي: اول كه حضور آل پاچينو و كريستوفر واكن و آلن آركين. بعد فيلمنامه‌اي كه سير حوادث را خوب و با لحن متناسب پيش مي‌برد جوري كه به جذابيت‌هاي اصلي فيلم، يعني شخصيت‌ها وموقعيت‌ها لطمه‌اي نزند. و سوم فيلمسازي كه فلسفه‌ي زندگي بخش فيلم را بيش از آن كه از تجربه زندگي واقعي به دست آورده باشد، از دنياي سينما بيرون كشيده است. همين است كه فيلم را باورپذيري مي‌كند.

نقطه‌هاي ضعف اصلي: مشكلي نيست. حد واندازه‌ي خودش را تا انتها حفظ مي‌كند. پايش را به عنوان يك فيلم، از اندازه خودش بيرون نمي‌گذارد.

فروش: 3 ميليون دلار در آمريكا

حرف تازه: از زماني كه در اختيار داري، همچون بدن‌ات حداكثر استفاده را بكن. حيف است كه سالم ببري‌اش زير خاك.

چهره: هر كار بكنيد، باز آل‌پاچينو جلوي چشم‌تان است.

ارزش تماشا: اگر عاشق سينما هستيد و به خصوص ژانر گنگستري را دوست داريد، از لذت‌هاي كوچك نابي است كه معلوم نيست تجربه‌اش از اين نوع، ديگر كي دست دهد.

منبع: ماهنامه بيست و چهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.