نماینده مردم سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائم‌شهر، جویبار و سیمرغ با اشاره به جلسه رای اعتماد به وزرای علوم و تحقیقات و ورزش و جوانان و آموزش و پرورش، گفت: مجلس به سه وزیر پیشنهادی دولت اقبال خوبی دارد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سیدهادی حسینی امروز در سوادکوه با اشاره به آماده شدن مقدمات برگزاری جلسه رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی کابینه یازدهم، بیان داشت: جلسه رای اعتماد به وزرای علوم و تحقیقات و ورزش و جوانان و آموزش و پرورش به صورت مستقیم از صدا و سیما پخش می‌شود و نخستین دستور بعد از تلاوت قرآن در جلسه روز یکشنبه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی باقی مانده دولت یازدهم است.

وی با بیان این مطلب که مجلس اقبال خوبی به وزرای پیشنهادی دولت یازدهم دارد، افزود: دولت و مجلس با همکاری یکدیگر برای پیشبرد اهداف تلاش می‌کنند و مجلس برای باز کردن گره وزارت‌خانه‌های بی‌وزیر تلاش می‌کند.

دبیر کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملکردها و برنامه‌های وزرای پیشنهادی را مطالعه کرده‌ام، تصریح کرد: کاندیداهای پیشنهادی وزرات‌خانه‌های آموزش و پرورش، علوم و تحقیقات و ورزش و جوانان تجربیات و کارنامه و سوابق بیانگر آن است که برنامه مناسبی برای اداره وزارتخانه‌های خود دارند.

وی با اشاره به اینکه فضای مجلس شورای اسلامی برای انتخاب توفیقی در وزارت علوم و تحقیقات آماده نبود، افزود: برایند مجلس شورای اسلامی موافقت با دولت است.

حسینی گفت: برای سخنرانی در موافقت با سه وزیر پیشنهادی دولت یازدهم در مجلس ثبت‌نام می‌کنم./ج1

برچسب ها: نماینده ، مجلس ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.