عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: اکنون تمام دنيا به دليل اقدمات ظالمانه و ضد انساني آمريكا، "مرگ بر آمريکا" سر مي‌دهند.

"حجت‌الاسلام جعفر شجوني"عضو جامعه روحانيت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نام‌گذاري روز 13 آبان يه نام مبارزه عليه استكبار، اظهار داشت: اين روز به دليل تسخير لانه جاسوسي، کشتار دانش‌آموزان و تبعيد امام خميني(ره) به اين نام، نام‌گذاري شد؛ آمريكا در تمام جناياتي که در کشور ما رخ داد، نقشي داشته است.

وي با اشاره به تاكيد امام خميني(ره) بر تداوم شعار "مرگ بر آمريكا"، ادامه داد: بيت امام خمینی(ره) و خواص بي‌بصيرت امام را ضايع كرده و به ايشان ظلم مي‌کنند.

حجت‌الاسلام شجوني با اشاره به اقدامات دشمن شاد كن بيت امام(ره)، تصريح كرد: غربي‌ها كه از هم‌پيمانان آمريكايي‌ها هستند از دوستي با آنان نفعي نبرده‌اند، اما باز برخي در داخل کشور، خواهان حذف شعار "مرگ بر آمريکا" هستند.

عضو جامعه روحانيت مبارز افزود: ملت ما همان مردم کرمانشاه هستند که در هفته‌هاي گذشته چنان "مرگ بر آمريکا" سر دادند تا سخنران نتوانست سخنان خود را ادامه دهد.
 
وي تصريح كرد: اکنون آمريکا، كشوري فلج و درگير موضوعات داخلي است و همچنين براي هم‌پيمانان خود اقتصادي ويران دارند، نتوانست كاري كند اما همين كشور فلج براي خواص بي‌بصيرت ما و بيت بنيان‌گذار كبير انقلاب (ره) محبوب شده است.

حجت‌الاسلام شجوني ادامه داد: بايد با حسن آقاي خميني صحبت کنيم تا جلوي افسار گسيختگي بيت امام(ره) گرفته شود و براي حفظ آثار امام خميني(ره) گزينشي عمل نکنند؛ چرا سکوت کرده‌اند و از مواضع ايشان دفاعي نمي‌كنند؟

عضو جامعه روحانيت مبارز با بيان اينكه خواص بي‌بصيرت به فرمايشات رهبر معظم انقلاب توجهي نكرده و برچسب‌هايي ناروا به امام خميني(ره) نسبت مي‌دهند، خاطرنشان كرد:  اکنون تمام دنيا به دليل اقدمات ظالمانه و ضد انساني آمريكا، "مرگ بر آمريکا" سر مي‌دهند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار