نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، در دفاع از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: فانی، برنامه مدرن برای پشیبرد اهداف آموزش و پرورش دارد.

امیرعباس سلطانی، در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت سه وزیر باقیمانده دولت یازدهم، در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش پشت تریبون قرار گرفت.
وی، با تاکید بر اینکه باید زمینه را برای تربیت دینی در مدارس فراهم کنیم، افزود: در دنیای امروز،  کشوری توسعه یافته محسوب می شود که  سرمایه انسانی توانمند تری داشته باشد و آموزش و پرورش زمینه ساز تربیت سرمایه انسانی است.
سلطانی افزود: در یک تقسیم بندی کلی بانک جهانی برای توسعه ی کشورها، به سه عنصر سرمایه انسانی، فیزیکی و طبیعی توجه شده است.
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خروجی آموزش و پرورش، ورودی جامعه و دانشگاه است، معلم در جامعه نقشی کلیدی دارد و سکان هدایت آموزش و پرورش نیز باید به فردی درد آشنا با مسائل تربیتی و دانش آموخته رشته مربوط سپرده شود تا شاهد آموزش و پرورشی پویا و زنده باشیم.
سلطانی تصریح کرد: علی اصغر فانی، برنامه ای مدرن برای پیشبرد اهداف وزارت آموزش و پرورش به سمت توسعه همه جانبه دارد و برنامه های ایشان می تواند در بهسازی منابع انسانی موثر باشد.
وی تاکید کرد: با توجه به این که سالهاست در کشور کمیت گرایی اصل و اساس برنامه های آموزش و پرورش قرار گرفته، کشور به تحولات مبنایی و محتوایی در نظام آموزش و پرورش نیاز دارد.
جلسه بررسی سه وزیر پیشنهادی حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در مجلس شورای اسلامی آغاز شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.