سرنوشت وزارت علوم در جلسه صبح امروز مشخص نشد و همجنان با نظر مخالفان و موافقان در هاله اي از ابهام باقي مانده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛صبح امروز مجلس با حضور 196نفر از نمايندگان در حالي کار خود را آغاز کرد که تاپايان امروز بايد تکليف سه وزير آموزش و پرورش،وزير علوم تحقيقات و فناوري و وزير ورزش و جوانان بايد مشخص شود. 

بنابراين گزارش در ابتدا وزير آموزش و پرورش مورد مخالفت و موافقت نمايندگان مجلس قرار گرفت و سپس وزير علوم تحقيقات و فناوري مورد انتقاد برخي از نمايندگان قرار گرفت تا حدي که برخي از نمايندگان با اشاره به مدرک و سمت فرجي دانا وزير ينيشنهادي علوم خواستار قرار گيري فردي شايسته و کارآمد برصندلي وزارت علوم هستند .

براساس اين گزارش اين در حالي است که رضا فرجي دانا در برنامه هايي که براي وزارت علوم پيش بيني کرده بيان داشت که در حوزه آموزش عالي کار شتابزده اي انجام نميدهد و حتما با تعمق و تامل به فعاليت هاي وزارت علوم را ادامه مي دهد. 

براساس اين گزارش افزايش  کيفيت آموزش عالي در کنار توسعه کمي را مهمترين اقدام خود در وزارت علوم برشمرد البته اين در حالي که با تمام جلسه علني صبح امروز هنوز وضعيت وزارت علوم در حاله اي از ابهام قرار گرفته و اگر همچون سري گذشته وزير علوم پيشنهادي نتواند راي آورد بايد براي مدت 3ماه سرپرست اين وزارتخانه با تاييد نمايندگان کار خود را اغاز کند./ح

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار