نویسنده و منتقد سیاسی در واکنش به یادداشت منتشر شده روزنامه بهار گفت: برخی مفاهیم عمیق دینی ریشه‌ای تاریخی داشته که نمونه آن اصل ولایت فقیه است و رد آن نیاز به تحریف تاریخ دارد.

"یوسفعلی میرشکاک" در گفتگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، در مورد یادداشت روزنامه بهار اظهارداشت: وقتی دشمنی با اصل ولایت فقیه وجود داشته باشد افراد تلاش می‌کنند در ابتدا ریشه‌های ولایت فقیه را ردیابی کرده و با ابهام روبه‌رو می‌کنند تا دستشان برای رد اصل ولایت فقیه باز باشد.

این نویسنده تصریح کرد: وقتی اصل یک موضوع زیر سوال رفت کار فرع هم خود به خود ساخته خواهد شد، من تلاش دارم با تمرکز بر این یادداشت مقالاتی تهیه و منتشر کنم تا پاسخی باشد بر اینگونه اقدامات افراد در روزنامه‌ها تا از تکرار چنین اقداماتی جلوگیری شود.

این منتقد سیاسی گفت: همیشه اینطور بوده که با بررسی مندرجات یک نشریه می‌توان جهت گیری و گرایشات آن را تعیین کرد و با مطلب مندرج در روزنامه بهار نیز می‌توانیم گرایشات روزنامه و شخص نویسنده را درک کنیم.

میرشکاک خاطرنشان کرد: اقدامات و پیگیری‌های لازم در خصوص موضوع یادداشت باید توسط مسئولان و صاحب‌نظران مطبوعاتی انجام شده و در راستای شفاف‌سازی اذهان عمومی اقدام شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار