دبیر سابق دفتر تحکیم وحدت با بيان اينکه مردم خواستار دستگيري و مجازات عاملان حادثه تروريستي سراوان هستند، گفت: مسئولان هرچه سریعتر عوامل میدانی و پشت پرده این اقدام تروریستی شناسایی و به مجازات اعمال خود برسند.

"مهدی امیریان" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره حادثه سراوان و شهادت مرزبانان غیور کشورمان، گفت: متاسفانه مرزبانان غیور شرق کشور، مورد حمله تروریستی کور واقع شدند و به افتخار شهادت نایل آمدند.
 
وی ضمن عرض تسليت به مردم ایران، رهبر معظم انقلاب و خانواده‌های بزرگواران اين شهیدان، گفت: آنچه که از شواهد مشخص است، این اقدام مذبوحانه از سوی ضد انقلاب، به خصوص آمریکا و صهيونيست‌ها برنامه‌ریزی شده که با هدف ضربه زدن به امنیت ملی ايران اسلامي و تحت الشعاع قراردادن فضای کشور بعد از انتخابات 24 خرداد صورت گرفته است.
 
دبیر سابق دفتر تحکیم وحدت به انتخابات خردادماه اشاره و بیان داشت: ایران بعد از انتخابات بیش از پیش به انسجام ملی دست پیدا کرد و مورد رضایتمندی ملت ایران قرار گرفت، حتی در دیپلماسی خارجی نیز توانست به تعاملی سازنده و مثبت برسد.
 
وی افزود: رژیم صهیونیستي در این عرصه بسیار منزوی شده و تلاش ‌مي‌کند تا از راه‌های مختلف به امنیت ملی کشور خدشه وارد کند.
 
امیریان ضمن محکوم کردن اين اقدام تروريستي، اظهار داشت: اين عمليات تروريستي یک رسوایی مجدد برای رژیم صهیونیستی به وجود آورد و طبیعی است که در ایران این اقدامات منجر به تقویت انسجام جمهوری اسلامی ایران شود.
 
دبیر سابق دفتر تحکیم وحدت ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در راه اهداف متعالی و آرمان‌های خود عزیزان بسیاری را تقدیم انقلاب  اسلامی کرده و دشمنان با اینگونه اقدامات به هیچ عنوان نمی‌توانند جلوی پیشرفت همه‌جانبه کشورمان را بگیرند.
 
امیریان تصریح کرد: حال و هوای این روزهای کشور و بهبود شرایط جمهوری اسلامی و اثرگذاری فوق العاده در روابط بین الملل منجر شده که اینگونه اقدامات در قبال جمهوری اسلامی انجام شود تا شاید بتوانند ایستادگی ملت‌مان را لکه‌دار کنند.
 
وی تصريح کرد: چنين اقداماتي نفرت‌ ایران از دشمنان خود را بیشتر کرده و براي دشمنان رسوايي به همراه مي‌آورد و جمهوری اسلامی بر اهداف و اصول خود مصمم‌تر و با اراده تر از گذشته گام بر می‌دارد.
 
دبیر سابق دفتر تحکیم وحدت از مسئولان انتظامی، قضائی و اطلاعاتی کشورمان درخواست کرد؛ هرچه سریعتر عوامل میدانی و پشت پرده این اقدام تروریستی شناسایی و به مجازات اعمال خود برسند.
 
امیریان در پایان خاطرنشان کرد: اینگونه اقدامات به هیچ عنوان اقتدار جمهوری اسلامی ایران را از بین نمی‌برد و نباید مزدوران و خودفروختگان گمان کنند که این اقدامات تروریستی می‌تواند هزینه‌ای را برای ایران متحمل سازد، بلکه بالعکس دامن‌گیر خود استکبار جهانی می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار