جلسات "سیری در تاریخ ادبیات و شرح بیدل" با حضور علی معلم دامغانی رییس فرهنگستان هنر، به همت مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری روزهای چهارشنبه هر هفته در حوزه هنری برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه خبری حوزه هنری؛ جلسات "سیری در تاریخ ادبیات و شرح بیدل" بنا است روزهای چهارشنبه هر هفته در سالن سلمان هراتی حوزه هنری برگزار شود.

این جلسات از سال 84 با حضور استاد علی معلم دامغانی هر هفته در مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری برگزار می شده است و بعد از وقفه ای نام آن تغییر كرد و با عنوان " شعر و رسانه" مجددا برگزار شد.

با حضور علیرضا قزوه به عنوان مدیر مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری، جلسات "سیری در تاریخ ادبیات" مجددا راه اندازی شده و بنا است این برنامه هر هفته چهارشنبه در سالن آفرینش های ادبی حوزه هنری برگزار شود.

دومین جلسه "سیری در تاریخ ادبیات و شرح بیدل" فردا چهارشنبه 8 آبان ماه برگزار می شود.

استاد علی معلم دامغانی رییس فرهنگستان هنر، در این جلسه علاوه بر بررسی شاعران كهن ایران به شرح اشعار بیدل دهلوی می پردازد. همچنین در این برنامه، اشعار شاعران نیز مورد نقد و بررسی كارشناسانه قرار می گیرد.

گفتني است؛ علاقه مندان برای حضور در این جلسات می توانند از ساعت 16 تا 18 در سالن مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری واقع در خیابان حافظ - نرسیده به پل حافظ - حوزه هنری مراجعه كنند.

انتهاي پيام/ص
برچسب ها: علی معلم ، بیدل ، شعر ، ادبیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار