نرم افزار جامع قرآنی که از نرم افزار پرطرفدار و شناخته شده مذهبی است، در نمایشگاه عطر سیب با تخفیف 70 درصدی به هیات ها، حسینیه ها، تکایا و مساجد تهران ارائه می شود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، نرم افزار جامع قرآنی شامل: 4 دوره ترجمه گویای قرآن کریم به زبان های فارسی، انگلیسی، آلمانی و فرانسوی با قابلیت به روز رسانی به 4 زبان ترکی، چینی، اسپانیایی و روسی؛ 12 دوره ترتیل قرآن کریم؛ دوره کامل تحدیر قرآن کریم؛ دوره کامل تحقیق قرآن کریم؛ 5 دوره تفسیر کامل قرآن کریم؛ صحیفه سجادیه؛ احادیث؛ آموزش روخوانی قرآن کریم؛ آموزش کامل تجوید و آوا شناسی؛ آموزش سی جز قرآن کریم ویژه کودکان، پرسش و پاسخ سوالات شرعی و ابزارهای اسلامی شامل اذان، تواشیح، سرود و ... است.

روابط عمومی یازدهمین نمایشگاه عطر سیب اعلام کرد: این نرم افزار که از جمله محصولات سازمان تبلیغات اسلامی است و در بازار آزاد با قیمت 32 هزار تومان به فروش می رسد در یازدهمین نمایشگاه عطر سیب با تخفیف ویژه درصدی با قیمت 10 هزار تومان به هیات‌ها عرضه می شود. هیات های مذهبی در صورتی که علاقه‌مند به تهیه نرم افزار جامع قرآنی هستند می‌توانند پس از ورود به محوطه نمایشگاه عطر سیب، بن ویژه تخفیف را از بخش پذیرش دریافت و پس از آن به غرفه مربوطه واقع در سالن محصولات فرهنگی مراجعه و این نرم افزار را تهیه کنند.
 
یازدهمین نمایشگاه عطر سیب ویژه تجهیز تکایا، هیات ها، حسینیه ها و مساجد تهران از سوم آبان در بوستان بزرگ ولایت آغاز به کار کرده است، این نمایشگاه تا سیزدهم آبان به کارش ادامه می دهد./ف
 
برچسب ها: جامع ، قران ، تخفیف ، نمایشگاه ، سیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار