دبیر شورای عالی بهداشت، ایمنی و محیط زیست شهرداری تهران گواهینامه استقرار سامانه بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE-MS)را به مدیریت برج میلاد تهران اعطا کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  مراسم اعطای گواهینامه استقرار سامانه بهداشت، ایمنی و محیط زیست  (HSE-MS)، به مدیریت برج میلاد تهران با حضور شهرداران مناطق مختلف شهر تهران در تالار ایران زمین شهرداری تهران صبح امروز برگزار شد.
در این مراسم غفاری دبیر شورای عالی بهداشت، ایمنی و محیط زیست شهرداری تهران با اشاره به مزایای استقرار سیستم مدیریت HSE در هر سازمان و نهادی، گفت: سال ها پیش این سیستم مدیریت در ساختار شهری شهرهای بزرگ دنیا قرار گرفت تا بتوانند فعالیت های خود را با کمترین هزینه و خطرات و بیشترین بازده با حفظ منابع انجام دهند.
وی با اعلام اینکه سال 1387 خط مشی سامانه مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE-MS) در شهرداری تهران ابلاغ شد، تصریح کرد: با ابلاغ این خط مشی از سوی دکتر قالیباف شهردار تهران، موضوع HSE در صدر و الویت امور شهری قرار گرفت و طی یک کار مطالعاتی بزرگ که چندین هزار نفر ساعت به طول انجامید در تمام مناطق شهرداری تهران ریسک ها و مخاطرات شناسایی شد و طی ابلاغیه ای به شهرداران مناطق اعلام شد تا در جهت جلوگیری و رفع این خطرات اقدام کنند.
 به گفته غفاری تفاوت سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست(HSE-MS) با دیگر سیستم های موجود این است که کار با دادن گواهینامه متوقف نمی شود و پس از آن مجدداً خطرات و ریسک های گزارش شده در دوره گذشته بررسی می شوند تا ببینیم که برای رفع آنها اقدامی صورت گرفته یا نه.
وی در پایان گفت: اعطای گواهینامه استقرار HSE به معنای رتبه بندی و امتیاز دهی به شهرداری مناطق است که به صورت رتبه بندی 5 ستاره ای صورت می گیرد و بر اساس امتیازات دریافت شده در هر منطقه ستاره طلایی، نقره ای و یا برنزی با درجه کیفی مشخصی به مناطق دارد. /ل
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار