رئیس سازمان اطلاعات مکانی اندونزی و رئیس سازمان نقشه برداری کشور در ایجاد زمینه همکاری براي تهیه نقشه و اطلاعات مکانی گفتگو و توافق نظر کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، طی نشستی در حاشیه اجلاس UNGGIM-AP  هیئت شرکت کننده از کشور اندونزی با محمود ايلخان رئیس سازمان نقشه برداری کشور  ديدار و گفتگو کردند.

کارسیری رئیس سازمان اطلاعات مکانی اندونزی در گفتگو با محمود ايلخان رئیس سازمان نقشه برداری کشور ایجاد زمینه همکاری در خصوص تهیه نقشه و اطلاعات مکانی را هدف اصلی این حضور اظهار داشت.

گفتنی است با توجه به علاقه این دو کشور در خصوص برقراری همکاری ، طرفین گفتگو درباره قابلیت های دو سازمان ، به تبادل نظر پرداختند تا زمینه را برای آغاز همکاری بیشتر فراهم نمایند.

در پایان این گفتگو کارسیری، رئیس آژانس اطلاعات مکانی کشور اندونزی، ضمن تشکر از برگزاری خوب این نشست توسط سازمان نقشه برداری کشور ، خواستار بهره گیری از توان و تخصص کارشناسان ایرانی، در زمینه تهیه نقشه و اطلاعات مکانی  شد.

همچنین، محمود ایلخان نیز آمادگی سازمان نقشه برداری کشور را برای همکاری با کشور اندونزی در زمینه تهیه نقشه اعلام نمود که در همین راستا مقرر شد تا این دو سازمان زمینه های لازم را برای امضای تفاهم نامه ای در این خصوص فراهم نمایند تا شرایط بهتری  برای همکاری های دو کشور فراهم شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار