مربي تيم فوتبال صبا گفت: به فکر تغييرات اساسي در تيم هستيم اما وضعيت مالي تيممان مساعد نيست.

نادر فرياد شيران در خصوص نقل و انتقالات و وضعيت تيم صبا به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: طبيعتا ما هم مانند ساير تيم ها به فکر جابه جايي و تعويض بازيکنان هستيم اما الان براي فاش کردن نام آنها زود است. افرادي را براي جذب در نظر داريم.

مربي تيم فوتبال صباي قم درباره برنامه هاي نيم فصل افزود: در حال حاضر برنامه خاصي مد نظرمان نيست و فقط تقويت تيم هدف ماست. وضعيت تيم صبا از لحاظ مالي اصلا جالب نيست و بايد درست شود.
 
وي اظهار داشت: مدير عامل بايد کمک کند تا مشکل حل شود هر تغييري که در تيم ايجاد شود بايد در راستاي موفقيت و بهبود وضعيت باشد.
 
فريادشيران همچنين درباره عملکرد تيمش از ابتداي ليگ تاکنون گفت: تيم صبا در حال حاضر مشترکا با تيم گسترش فولاد در جايگاه نهم جدول رده بندي ليگ برتر قرار دارد. بازيکنان از آمادگي کامل برخوردارند و تيم از نظر کيفيت و مسائل فني در سطح بالايي قرار دارد.
 
مربي تيم فوتبال صباي قم تصريح کرد: اگر نگاهي به بازي هاي قبل ما بياندازيد خواهيد ديد که تمام بازي هايي که واگذار کرديم در دقيقه هاي پاياني گل خورديم و برنده اصلي مسابقه ما بوده ايم. مثلا در بازي با پرسپوليس در دقيقه 92 گل خورديم و در مقابل ذوب آهن در دقيقه 91 بود که توانستند دروازه ما را باز کنند.
 
وي خاطرنشان کرد: اگر مشکلات مالي تيم حل شود تمام مسائل ديگر نيز قابل حل خواهد بود.  صبا نياز به کمي تمرکز و دقت دارد. اگر بازيکنان حواسشان را جمع مي کردند در 4 بازي گذشته مي توانستيم 10 امتياز بگيريم اميدوارم با آمدن استاندار جديد و کمک مسئولين، تيم هر چه سريعتر سروسامان گرفته و بتوانيم به اهداف مورد نظرمان دست يابيم. اگر تيم هاي شهرستاني مورد حمايت قرار گيرند حتما نتايج خوبي را رقم خواهند زد اما مشکل اينجاست که تمام توجهات به چند تيم پايتخت نشين است. اميدوارم که مسئولين به خوبي از پس مسئوليت خود برآيند.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار