به گزارش
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ابراهیم مداحی میزان رضایتمندی شهروندان در رسیدگی به پیام ها را 84 درصد اعلام کرد و افزود: میانگین زمان پاسخگوئی به پیام ها در منطقه 13 از 245ساعت در اردیبهشت ماه به 17 ساعت در مهر ماه کاهش یافته است که این امر نشانگر تلاش ، جدیت و همکاری کلیه پرسنل سامانه 137 منطقه 13 است که با استمرار و پیگیری نیرو های 137 این روند نزول کاهش ساعت پیام ادامه می یابد.
وی ماهیت پیام های منطقه 13 در 7 ماهه سال 92 نگهداری ، توسعه ای و کنترل عملکرد عنوان کرد و گفت : 72 درصد کل پیام ها دارای ماهیت نگهداری است که می بایست تدبیری اندیشیده شده تا این حجم از تعداد پیام کاهش یابد.
شهردار منطقه 13 با اشاره به موضوعات پیام طعمه گذاری حیوانات موذی با هزار و 619 پیام بیشترین فروانی و همچنین نشست آسفالت با 356 مورد کمترین میزان پیام های دریافتی را به خود اختصاص داده اند.
مهندس مداحی اظهار داشت : با توجه به ثبت 23 هزار و 552 پیام در هفت ماهه ابتدائی سال جاری ، از بین نواحی چهارگانه ناحیه دو منطقه 13 با 8 هزار866 پیام بیشترین و ناحیه 4 با دو هزار 360 پیام کمترین میزان پیام را به خود اختصاص داده اند.
وی با مقایسه آمار معاونت های منطقه خاطر نشان کرد: معاونت امور فرهنگی و اجتماعی با 332 پیام بیشترین تعداد پیام و معاونت فنی و عمرانی با 27 پیام کمترین میزان پیام را داشته اند.