دومین نشست سینمایی «استراتژی دولت آمریکا» با نمایش و نقد فیلم «المپیوس سقوط کرد» به همت قرارگاه جنگ نرم برگزار شد.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد کل نیروهای مسلح، دومین نشست سینمایی با هدف شناسایی استراتژی دولت آمریکا با نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی «المپیوس سقوط کرد» در جمع نخبگان حوزه فرهنگ و هنر برگزار شد.
 
در این نشست سینمایی پس از نمایش فیلم، "مجید شاه حسینی" کارشناس و منتقد سینما و "سعید مستغاثی" رئیس انجمن مستندسازان کشور، اهداف و استراتژی سینمایی آمریکا از تولید و انتشار چنین آثار تخیلی و بی‌اساس را مورد بررسی و بحث قرار دادند.
 
فیلم «المپیوس سقوط کرد» محصول سال 2013 آمریکا به کارگردانی "آنتوان فوکرا" و به نویسندگی "کریتون ورتنبرگ" و "کاترین بندیکت" است که با تهیه‌کنندگی "جرارد باتلر" در هالیود تولید شده است.

این فیلم می‌کوشد با القاء وضعیت بحرانی، توهم توطئه و تروریست پروری، آمریکایی‌ها را شایسته و دارای صلاحیت برای دستیابی به انواع سلاح‌های هسته‌ای در جهان معرفی کند و با نشان دادن برخی نمادهای شیطان‌پرستی و صهیونیستی، آمریکا را به عنوان ناجی جهان امروز القاء کند.
 
شایان ذکر است که چندی پیش اولین نشست سینمایی قرارگاه جنگ نرم معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل با نمایش و نقد و بررسی فیلم آمریکایی «آرگو» برگزار شده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار