نگهبان شيطان صفت هتل توسط داماد دستگير شد

نگهباني که از اتاق زوج‌هاي جوان به طور مخفيانه فيلمبرداري مي‌کرد، با تيزهوشي داماد لو رفت و تحويل ماموران کلانتري داده شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ دو روز پيش يک زوج جوان که زمان زيادي هم از ازدواجشان نمي‌گذشت براي چند روز اقامت به يکي از هتل‌هاي تهران رفتند و در خواست يک اتاق براي چند شب کردند.

اولين ساعت روز را در لابي هتل گذراندند و بعد هم در رستوران غذايي ميل کردند و در آخر شب به اتاقشان رفتند تا کمي استراحت کنند.

اين زوج جوان مثل ساير عاشقان به هم رسيده با هم گفتند و خنديند تا نيمه‌هاي شب سپس براي خوابيدن به اتاق خواب رفتند ولي قبل از خواب داماد دلش شور افتاد و شروع کرد دور اتاق چرخيدن.

عروس خانم که از اين کار شوهرش در عجب بود دائما او را صدا مي‌کرد ولي داماد همچنان به کار خود ادامه تا اينکه ناگهان اين مرد جوان به سمت دريچه شبکه‌اي درب اتاق رفت و از داخلش يک دوربين فيلمبرداري که به صورت مخفيانه‌اي جاسازي شده بود را پيدا کرد.

پس از پيدا کردن اين دوربين سريعا به بيرون دويد و ديد که نگهبان هتل در حال فرار در راهرو است. مرد جوان نگهبان را تعقيب کرد و بعد از يک درگيري کوتاه توانست او را دستگير کند.

در نهايت با تماس هتل به کلانتري فلسطين ماموران واحد گشت در هتل حاضر و نگهبان شيطان را در حالي که در دوربينش تعدادي فيلم ديگر نيز بود، دستگير و به کلانتري انتقال دادند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار