سازمان لیگ برتر از تغییر زمان دیدار تیمهای تراکتورسازی و استقلال از رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور در هفته پانزدهم خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران روز جمعه 17 آبان ماه ساعت 15:15 در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار می شود.

پیش از این قرار بود این دیدار ساعت 15:45برگزار شود.

همچنین با توجه به درخواست باشگاه های صنعت نفت آبادان و گسترش فولاد تبریز، دیدار این دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از روز جمعه 17 آبان به روز یکشنبه سوم آذر ساعت 15 در ورزشگاه تختی اهواز موکول شد.

در حساس‌ترین بازی هفته آخر دور رفت لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز میزبان استقلال تهران است.

بازی تیم‌های تراکتورسازی و استقلال همیشه هیجان خود را داشته و این حساسیت تنها به جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی محدود نشده، بلکه عواملی دیگر همچون پرطرفداران بودن هر دو تیم، حضور یک فصله سرمربی و چند بازیکن استقلال در تراکتورسازی، نتایج فصل گذشته و اینکه هر دو تیم نماینده ایران در باشگاه‌های آسیا در برجسته کردن این بازی نقش بسزایی داشته‌اند.

دو تیم در لیگ برتر 10 بار به مصاف هم رفته‌اند که سهم استقلال چهار برد و تراکتورسازی سه برد بوده و سه بازی دو تیم نیز با تساوی خاتمه یافته است.

مهمترین نکته بازی‌های دو تیم در لیگ برتر حسرت پیروزی 10 ساله استقلال بر تراکتورسازی و دو برد متوالی تراکتور در خانه استقلال می‌توان اشاره کرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.