"حسن باستانی" کارگردان نمایش "بی سرزمین‌تر از باد" گفت: علاقه‌ بسیاری به افتتاح نمایشم با حضور آهو خردمند به عنوان زن ایرانی داشتم.

"حسن باستانی" کارگردان نمایش "بی سرزمین‌تر از باد" در خصوص نمایشنامه اثر به خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: نمایش به دوره‌ای از ساسانیان و حمله عراق به ایران می‌پردازد البته بخشی از نمایش در خصوص واقعه عاشورا و مسلم ابن عقیل است.

وی ادامه داد: یکی از دلایلی که من به این موضوع پرداختم کمرنگ بودن این قسمت از تاریخ در دوره ساسانیان است و در واقع به گونه‌ا ی این بخش یکی از ویژگی‌های نمایش خواهد بود.

باستانی نمایش "بی سرزمین‌تر از باد" را برگرفته از گونه‌های ایرانی خواند و گفت: شرایط ویژه و ایرانی بودن نمایش منجر شد تا ما این کار را به طور کامل به شیوه ایرانی و تعزیه خوانی اجرا کنیم.

وی خاطرنشان کرد:  از امروز زنگ افتتاح نمایش‌ها در تماشاخان‌ ایرانشهر زده می‌شود و حضور آهو خردمند برای افتتاح این نمایش برایم افتخار بزرگی است زیرا علاقه بسیاری به افتتاح نمایشم با حضور آهو خردمند به عنوان یک زن ایرانی داشتم.

گفتنی است نمایش " بی سرزمین‌تر از باد" به کارگردانی حسن باستانی از امشب ساعت 19 در تماشاخانه ایرانشهر به اجرا خواهد رفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار