مدیر بوستان ولایت از تکمیل تابلوی شهادت حضرت قاسم بن حسن (ع) همزمان با اختتامیه نمایشگاه عطر سیب در این بوستان خبر داد.

 نصر درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با اختتامیه نمایشگاه عطر سیب تابلوی شهادت حضرت قاسم بن حسن(ع) توسط زهره هاشمی هنرمند و نقاش این تابلو تکمیل شد.  
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: ترسیم تابلوی نقاشی از نخستین روز نمایشگاه عطر سیب آغاز و در آخرین روز و همزمان با اختتامیه این نمایشگاه تکمیل شد.  
 
نصر با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: این تابلو بر اساس واقعه عاشورا و فضای معنوی نمایشگاه انتخاب و در ابعاد 120 در 240 سانتی متر و در 3 بوم 3 لت و  با رنگ روغن متریال کشیده شده است.  
وی با اشاره به ترسیم این تابلو گفت: در این تابلو واقعه شهادت حضرت قاسم (ع) و در آغوش کشیدن ایشان توسط امام حسین (ع) و در آغوش کشیدن ایشان توسط امام حسین(ع)، مشاهده دو صحنه ی حضور اشقیا و دشمنان اهل بیت (ع)، خیمه های قافله امام حسین(ع) با به نمایش گذاشتن تقابل خیر و شر به تصویر کشیده شده است.  
 
نصر با اشاره به کاربرد رنگ های این تابلو در ترسیم شهادت حضرت قاسم (ع) گفت: بیشتر رنگ هایی که در تابلو به کار رفته رنگ های گرم است.  
 
رنگ آبی در این تابلو با ابرهایی که در هنگام به آغوش کشیدن حضرت قاسم(ع) توسط امام حسین (ع) به سمت ایشان رفته اند و به عنوان نماد پاکی حضرت قاسم (ع) نقش بسیار مهمی در ترسیم این تابلو دارد.  
 
وی در پایان با اشاره به اتمام و تکمیل این تابلو افزود: تابلوی شهادت حضرت قاسم (ع) با استقبال قابل توجه مراجعه کنندگان و شهروندان مواجه شده است.  
 
این تابلو همزمان با آخرین روز و اختتامیه نمایشگاه عطر سیب در بوستان ولایت تکمیل شد./
برچسب ها: نماد ، پاکی ، تابلو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار