رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: من امروز جلسه ای با تاج و فتح اله زاده در سازمان لیگ داشتم و در مورد برنامه‌های تیم ملی و در خصوص بازی دوستانه با آمریکا و مشکلات مالی استقلال، با آنها صحبت کردم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی کفاشیان بعد از جلسه اش با تاج و فتح اله زاده در سازمان لیگ در جمع خبرنگاران گفت: من در این جلسه به تاج گفتم که باید هماهنگی‌های لازم را انجام دهد تا تداخلی بین برنامه‌های سازمان لیگ و تیم ملی ایجاد نشود.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان درباره بازی دوستانه با تیم ملی آمریکا اظهار داشت: آمریکایی‌ها تمایل زیادی دارند تا با تیم ملی کشورمان بازی کنند. به هر حال ما باید جلسه ای با کی روش بگذاریم و تکلیف این بازی را مشخص کنیم.


وی در خصوص حضور داشتن فتح اله زاده در جلسه امروز گفت: فتح اله زاده درخواست داده بود تا در این جلسه حضور یابد. همچنین این جلسه در خصوص بدهی‌های استقلال بود و قرار شد استقلال برای پرداخت مطالبات بازیکنان طلبکارش اقدام کند.

کفاشیان در خصوص عدم حضور دیگر مدیران عامل در این جلسه گفت: این جلسه فقط مربوط به مشکلات مالی تیم استقلال بود. به خاطر همین دیگر مدیران عامل باشگاه‌ها به این جلسه دعوت نشدند.


وی درباره حضور ناظران AFC‌ در ایران گفت: ما مطلع شدیم که نمایندگان AFC بعد از بازدید از امکانات باشگاه‌ها نمره خوبی به ما دادند. این نمره در تعیین سهمیه ما در لیگ قهرمانان آسیا تأثیر مثبتی خواهد داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در مورد کمپ تیم ملی کشورمان در برزیل گفت: کی روش این کمپ را تأیید کرده است. بر این اساس مورد تأیید ما هم قرار گرفت.

انتهای پیام/مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار