مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران گفت: تیم مذاکره کننده به ملت و نظام خیانت نمی کندزیرا مسئولین نظام در کنار ملت ایران از روحیه استکبار ستیزی برخوردار هستند.

فدایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:جوانان و نوجوانان ایران زمین باید با ترفند های مختلف استکبار جهانی به منظور تحقق اهداف شومی که در سر نسبت به ایران اسلامی آشنا شوند آنها نتوانستند در دوران دفاع مقدس در مورد تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران کاری از پیش ببرند .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به لزم شناخت ترفند ها و تهاجمات دشمن تصریح کرد :آمریکایی ها در پی هاجم به ویتنام با ریختن یک میلیون و 200هزار بمب بر سر این ملت منظور نتواستند اهداف ضد بشری خود را محقق سازد در شرایط فعلی باید ازانواع تهاجمات استکبار جهانی شناختی کامل بدست آوریم وبتوانیم مسیر نورانی که امام راحل و شهدا با پیروی از دستورات دین و رهنمود های ائمه اطهار(ع) طراحی کرده اند را ادامه دهیم.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران با تاکید بر اینکه وتیم مذاکره کننده پای میزمذاکره با آمریکا به ملت ونظام جمهوری اسلامی خیانت نمی کنند اضافه کرد :طبق فرمایشات مقام معظم رهبری "مسئولین نظام در بحث مذاکره با امریکامورداعتمادهستند"وتیم مذاکره کننده پای میزمذاکره با آمریکا به ملت ونظام جمهوری اسلامی خیانت نمی کنند .

فدایی در خاتمهدر مورد برخورداری ملت و مسئولین نظام جمهوری اسلامی از روحیه استکبار ستیزی اظهارداشت :روحیه استکبار ستیزی هم در مسئولین و هم در ملت ایران وجود دارد و به همین خاطرمسئولین و مردم همیشه پشت رهبری و ولایت فقیه هستند ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.