نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه علی بن موسی الرضا (ع) گفت: خط مذاکره با دولت امریکا را مقام معظم رهبری تعیین می کند به فرموده ایشان "دولت امریکا قابل اعتماد نیست" و در این رابطه خوش بین نیستند .

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی عارفی راد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد مذاکره با دولت امریکا گفت:در همه اتفاقاتی که در تاریخ انقلاب اسلامی منجر به شهادت هزاران نوجوان و جوان به ویژه در دوران دفاع مقدس شده است امریکا در این رخداد ها نقشی محوری داشته است .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به نقش اصلی امریکا در رخداد های تاریخ انقلاب اسلامی تصریح کرد :از گذشته تا کنون که استکبار جهانی در جبهه ای با عنوان تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به سمت ایران حجوم آورده و به دنبال تخریب فرهنگ و نظام جمهوری اسلامی است از هر ابزاری به منظور تحقق این هدف خود استفاده کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه علی بن موسی الرضا (ع) با تاکید بر جمله مقام معظم رهبری "دولت آمریکا قابل اعتماد نیست " اضافه کرد :خط مذاکره با دولت امریکا را مقام معظم رهبری تعیین می کند به فرموده ایشان "دولت امریکا قابل اعتماد نیست" و در این رابطه خوش بین نیستند .

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی عارفی راد در خاتمه اظهارداشت:ملت و مسئولان نظام جمهوری اسلامی پیروولایت هستند و هر آنچه را که رهبر و مقتدا و امام ما در این رابطه دستور دهند تمکین می کنند و در همه عرصه ها گوش به فرمان رهبر هستیم./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.