رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: در راستای حمایت و تشویق نویسندگان غرب کشور و توجه ویژه به تولید متون نمایشی ارزشمند بر اساس باورها و ارزشهای دینی و اسلامی چهارمین جشنواره منطقه ای نمایشنامه نویسی قلم سبز به همت حوزه هنری استان کردستان در بهمن ماه 92 در سنندج برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، مرادي با اشاره به اينكه اين دوره از جشنواره با حضور نمایشنامه نویسان استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خوزستان، همدان و زنجان در بهمن ماه 92 در سنندج برگزار می شود، گفت: در سه دوره قبلي شاهد حضور و استقبال خوبي هنرمندان اين خطه از كشور در جشنواره بوده ايم.
وي افزود: چهارمین جشنواره نمایشنامه نویسی «قلم سبز» به صورت آزاد برگزار می شود اما متون با مضامین دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، خانواده، جوانان و سبک زندگی اسلامی و ایرانی و متون برگرفته از آداب و رسوم بومی دارای اولویت و در بررسی آثار امتیاز جداگانه خواهند داشت.
مرادی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا 25 آذر ماه امسال بوده اضافه کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را به آدرس کردستان، سنندج، خ فلسطین، روبروی فرمانداری، دبیرخانه چهارمین جشنواره منطقه ای نمایشنامه نویسی قلم سبز ارسال كنند./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.