شورايعالي انقلاب فرهنگي طي پيامي درگذشت مرحوم عسکراولادی را تسليت گفت.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، پیام تسلیت شورايعالي انقلاب فرهنگي در پی درگذشت مرحوم "عسگراولادی" به شرح زير منتشر شد.
 
متن این پیام تسلیت به شرح ذیل است:

خبر درگذشت یار دیرین امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و یکی از مبارزان نستوه انقلاب اسلامی، مرحوم "حاج حبیب الله عسکر اولادی" موجب تأثر و تألم همه مشتاقان انقلاب اسلامی شد.
 
آن عزیز که از پیشگامان مبارزه علیه رژیم ستم‌شاهی بود با توانی خستگی ناپذیر در این مسیر نقش مؤثری در مبارزه علیه استبداد شاهنشاهی داشت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در عرصه‌های مختلف خدمت‌گزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های گسترده و موثری داشت که اقدامات ایشان در کمیته امداد امام خمینی(ره) یکی از این خدمات ماندگار است.
 
مرحوم "عسکراولادی" تا آخرین لحظات عمر خویش، خود را وقف خدمت به مردم و نظام کرده بود و در شرایط حساس کشور نیز همواره با بصیرت و نگرشی عمیق به دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه پرداخت.
 
شایان ذکر است، دبیرخانه شورایعالی انقلاب فرهنگی ضمن عرض تسلیت به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) و خانواده و بستگان مرحوم عسکر اولادی، برای آن عزیز رحمت و مغفرت واسعه الهی و حشر با مولایش سیدالشهدا(ع) که در طلیعه ماه عزای آن امام شهید به رحمت حق پیوست، مسئلت می‌کند.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار