در این گزارش می‌توانید بهترین و پر بازدیدترین بازی‌های این هفته ۱۳۹۲/۰۸/۲۴ دریچه را دانلود کنید؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین بازی ها قرار می دهد.

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 

 



برای اندروید؛

نهایت سرعت را در بازی موتورسواری تجربه کنید + دانلود

در این بازی The Chopper Ride شما موتور سواری را به صورت واقعی تجربه می کنید و می توانید با نهایت سرعت در خیابان ها و جاده های شهر به موتور سواری بپردازید، البته مراقب سرعت خود باشید زیرا خیابان ها شلوغ و پر پیخ و خم هستند و با کوچک ترین خطا تصادف خواهید کرد و در نتیجه شکست خواهید خورد، پس سعی کنید با نهایت سرعت موتور سواری کنید ولی حتما قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمایید تا به سلامت به مقصد برسید در این صورت به پیروزی خواهید رسید و می توانید در مراحل بعد موتورهای جدیدی را خریداری نمایید.
 




 

بازی King's Empire؛

امپراطوری خود را تاسیس کنید + دانلود بازی

اگر از علاقه مندان به بازی های حماسی و تاریخی هستید حتما بازی King's Empire را برای گوشی هوشمند خود دانلود کنید. در این بازی امپراطوری های بزرگ دچار مشکل شده اند و مردم علیه برخی از پادشاهان شورش کرده اند، شما وظیفه دارید رهبری مردمان شورشی را برعهده بگیرید و یک ارتش قدرتمند تشکیل دهید. پس از تشکیل ارتش به سرزمین های مختلف حمله کنید و آن ها را تحت اختیار خود در بیاورید و در انتها می توانید پادشاهی خود را تاسیس کنید، ولی فقط ایجاد پادشاهی مهم نیست و شما باید رضایت مردمان را جلب کنید، برای این کار شهر را بازسازی و نیازهای مردم را تامین کنید.
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای اندروید؛

بازی هیجان انگیز بیلیارد + دانلود

بازی Pool Break Pro یک بازی زیبا و مهیج است که توانسته از 5 امتیاز 4.6 را به خود اختصاص دهد. این بازی با اینکه حجم کمی دارد ولی گرافیک آن نسبت به حجم بازی فوق العاده است.

 


 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

یک بازی ترسناک برای پلتفرم جاوا + دانلود

به تازگی یک جزیره در اقیانوس کشف شده است و شما وظیفه دارید برای اکتشاف در آن به همراه سربازان خود به آن جا سفر کنید، در این جزیره دور افتاده شما با موجودات خطرناک و ترسناکی رو به رو خواهید شد که ممکن است سبب مرگ شما شوند، مقاومت کنید به زودی تعدادی بالگرد برای کمک به شما عازم منطقه خواهند شد و شما را به منطقه ای امن منتقل خواهند کرد.
 
 
 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


بازی FIFA 14 این بار برای پلتفرم جاوا + دانلود

بازی فوتبال بدون شک یکی از پرطرفدارترین بازی های موجود در جهان است. بازی FIFA 14 به روز ترین فوتبال موجود برای تلفن همراه، رایانه و کنسول های بازی است که در گزارش های قبلی نسخه ی رایانه آن معرفی شد و در این گزارش قصد معرفی نسخه جاوا آن را داریم. این بازی دارای گرافیک خیره کننده است و آخرین تغییرات تیم ها در آن گنجانیده شده و سعی شده است چهره های بازیکن های مشهور به بهترین صورت باز سازی شود.
 
 
 

 


حتما امتحان کنيد؛

يک بازي که از شما تست هوش مي گيرد + دانلود

بازی Flow Free یکی از محبوب ترین و اعتیاد آور ترین بازی های فکری برای دستگاه های مجهز به سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما قادر خواهید بود که هوش خود را به چالش بکشید.

 

 

 


 

Drag Racing 3Dبرای اندروید؛

"شتاب" را سه بعدي بازي كنيد + دانلود

Drag Racing 3D بازی سه بعدی و هیجان انگیزی است برای گوشی های همراه اندرویدی در این بازی با جدیدترین اتومبیل های روز دنیا به مسابقه با دیگر رقبای خود خواهید پرداخت. این بازی نیاز به دیتا ندارد و از گرافیک فوق العاده برخوردار است.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای اندرویدی ها؛

بدون آنکه زخمی شوید اسکیت بازی کنید + دانلود

 

بازی پرطرفدار True Skate ساخت شرکت True Axis طراحی شده تا شما را سوار بر اسکیت کند و در مکان های مختلف شهر به گردش درآورد. کنترل یک اسکیت به عهده شما قرار گرفته است و باید با تمرکز کامل اسکیت را در پیست های بازی به حرکت در آورید، از موانع و پله ها عبور دهید و به مقصد برسانید.

 

 

 


بازي هيجاني Dirt Karting + دانلود

Dirt Karting v1.0

 

بازي بسيار هيجان انگيزي است كه آدرنالين خود شما را افزايش ميدهد. در اين بازي مي توانيد يك مسابقه جذاب را در مسير هاي متفاوت تجربه كنيد.

 


برای رایانه؛

بازی شلیک توپ های رنگی + دانلود

Color balls solitaire نام بازی توپ های رنگی است که در آن باید حداقل سه توپ هم رنگ را طوری قرار دهید که با هم تماس داشته باشند تا منجر به حذفشان شود. شما باید تا قبل از پایین آمدن توپ ها و برخوردشان با لوله ی تفنگ با کنار هم قرار دادنشان مانع شوید در غیر این صورت می سوزید و بازی از اول آغاز می شود.

 

 

 

 

 

 

 



 

دریچه فناوری اطلاعات در شبکه های اجتماعی

 


گردآوری از: سالار واعظی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار