مدير اداره فرهنگي شهرداري منطقه 6 از برگزاري ويژه برنامه هاي متنوع و متفاوت در سطح منطقه خبرداد.

موسوي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران  در تشريح ويژه برنامه‌هاي فرهنگي متنوع در دهه اول محرمافزود: در ايام سوگواري امام حسين(ع) و در راستاي ضرورت زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا و با هدف آشناسازي نوجوانان وجوانان با اين حادثه بزرگ ويژه برنامه هاي متعددي در سطح منطقه اجرا مي شود.

وي تصريح كرد: برگزاري مراسم تعزيه خواني، برپايي نمايشگاه خوشنويسي با محوريت محرم، برپايي مسابقات عكاسي و نقاشي در سراهاي محلات، شب شعر، برگزاري مراسم و سوگواري، توزيع بروشورهاي فرهنگ عاشورا، برپايي مراسم عزاداري ويژه كودكان در سراي محلات، برگزاري مسابقه عاشورا ويژه كودكان درسراي محله و نشست تخصصي در ارتباط با وصف كمالات امام حسين (ع) و حضرت زين العابدين (ع) تنها بخشي از ويژه برنامه هاي در نظر گرفته شده به مناسبت اين ايام است.

وي افزود: همچنين به منظور آشناسازي كودكان و نوجوانان با واقعه عاشورا، برنامه هاي ويژه در خانه هاي قرآن در سراي محلات برگزار مي‌شود.

وي افزود: همچنين برپايي نمايشگاه نقاشي، عكس، پوستر با موضوع محرم وكربلا در سراي محلات و توزيع بسته‌اي فرهنگي و بروشورها در خانه هاي عترت و قرآن از ديگر برنامه هاي در نظر گرفته شده در اين ايام است.

موسوي خاطرنشان كرد: مراسم عزاداري و قرائت زيارت عاشورا از جمله برنامه‌هاي مناسبتي محرم است كه هر ساله در مساجد و حسينيه‌ها و سراهاي محلات برگزار مي شود./
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار