جشنواره تئاتر فجر بهانه اي براي معرفي اثر نمايشي است اما شرکت نداشتن درا ين جشنواره به معناي محروميت از اجراي عموم نيست.

سيروس همتي، نمايشنامه نويسي و کارگردان تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: نمايشنامه "کلارينت" در صورت تصويب، طي ماه هاي آينده در تالار حافظ،‌نمايشنامه خواني خواهد شد.

همتي در ادامه گفت: اين نمايشنامه خواني، مقدمه اي براي معرفي اين اثر محسوب مي گردد و انعکاس بازخورد تماشاگران به طور قطع راهگشاي نقاط کور اين اثر خواهد بود اميدوارم کار آبرومندانه اي روانه اجراي عموم در سال آينده شود.

اين کارگردان تئاتر عنوان کرد: نمايش "کلارينت" داستاني عاشقانه است که دعوت يک گروه موسيقي به خارج و اتفاقاتي که در اين زمينه مي افتد را بازگو مي کند.

همتي افزود: نکته قابل توجه در اين نمايش اين است که بايد اکثر بازيگرها با آشنايي به نوازندگي و شناخت آهنگ و ريتم تجربه اي در اين زمينه داشته باشند عنوان اين نمايش برگرفته از ساز "کلارينت" است که نوازنده‌ی آن در سفر با مشکلي روبه رو مي شود.

همتي بيان کرد: نمايشنامه اي براي جشنواره فجر از من پذيرفته نشده است اما به کمک شوراي نظارت و ارزشيابي و مديريت هنرهاي نمايشي و تعامل با اين بزرگواران، نمايش "کلارینت" به اجراي عموم خواهد رفت.

اين کارگردان تئاتر خاطرنشان کرد: جشنواره فجر بهانه اي براي معرفي اجرا است ولي حضور نداشتن در اين جشنواره به معناي محروميت از اجراي عموم نيست به همين جهت اميدوارم با همکاري قادر آشنا اين نمايشنامه ارزشي و عاشقانه به منظره ظهور برسد./ تر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار