نيروهاي ارتش سوريه به پيشروي خود در محله برزه در حومه دمشق ادامه مي دهند.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه تلويزيوني سوريه ؛ يکي از نيروهاي  ارتش سوريه گفت: پس از آزادسازي منطقه نقطه‌ الحسين در برزه و آزادسازي ساختمان آموزشي و ساختمان مؤسسه مطبوعات اکنون در حال تعقيب هسته‌هاي تروريستي در بخش شرقي نقطه الحسين هستيم  و شمار زيادي از تروريستها کشته شدند. ديده شده است که تروريستها اجساد هم قطاران خود را از محل درگيريها خارج مي کنند. تونلهاي زيادي در اين منطقه پيدا شده است.

تروريست ها از اين تونل ها براي تدارکات و نقل و انتقال اسلحه و مهمات استفاده مي کنند. مقادير زيادي بمب خنثي شده است و مقاديري تجهيزات ويژه حفر کانال و سنگرسازي مانند بيلهاي مکانيکي و لودر و دستگاههاي ديگر مصادره شده است. هسته هاي تروريستي در سراسر اين منطقه در برزه تعقيب خواهند شد و اين منطقه و همه سوريه از وجود تروريستها پاکسازي خواهد شد.

يکي ديگر از نيروهاي ارتش گفت: ما آمده ايم تا سرزمين خود را از وجود تروريستها پاکسازي کنيم. ما در اينجا در برزه به مردم سوريه و سوريها در هر جا که هستند قول مي دهيم تا زمانيکه تروريستها هستند ما نيز با آنها مي جنگيم. گزينه هاي تروريستها محدود است يا بايد بميرند يا آنکه از جايي که آمده اند بازگردند.

نيروهاي سوري همچنین يک مخفيگاه و انبار اسلحه و مهمات و تجهيزات جنگي از جمله گلوله هاي خمپاره ساخت رژيم صهيونيستي را در منطقه سبينه در ريف دمشق شناسايي و مصادره کردند. گلوله هاي خمپاره ، خمپاره انداز ، راکت انداز ، مقاديري ماده پر قدرت انفجاري سي فور و ماده مورد استفاده در ساخت مواد منفجره ، بخشي از موارد کشف شده است.

ارتش سوريه به تعقيب تروريست ها در منطقه اي که بين مزارع حجيره و بويضه در حومه دمشق قرار گرفته است ادامه مي دهد و باقيمانده تروريستها را در اين منطقه تار و مار کرد. بخش زيادي از مزارع واقع در بين حجيره و بويضه پس از نابودي باقيمانده تروريست ها به کنترل نيروهاي ارتش سوريه در آمده است.

تروريست ها يک ساختمان را در اين منطقه به مقر اقدامات تروريستي خود تبديل کرده بودند. آنها بسته هاي کاغذي را که در اين ساختمان وجود داشت به جاي کيسه هاي شن در پشت پنجره هاي اين ساختمان قرار  داده بودند تا از حملات ارتش در امان بمانند. 


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار