نصراله سجادي که امروز براي گرفتن راي اعتماد به مجلس شوراي اسلامي رفته بود، نتوانست راي اعتماد نمايندگان را کسب کنيد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگارن، جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به بررسی صلاحیت "سید نصرالله سجادی" وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اختصاص داشت.
 
دکتر روحانی ضمن حضور در مجلس، به ارائه سخنرانی و دفاع از وزیر پیشنهادی خود پرداخت و سپس مخالفان و موافقان وزیر پیشنهادی نطق‌های خود را ارائه کردند.
 
در نهایت، سجادی که سومین وزریر پیشنهادی دولت یازدهم پس از صالحی‌امیری و سلطانی‌فر است، با کسب 124 رای موافق، 107 رای مخالف و 22 رای ممتنع از مجموع 253 رای ماخوذه، رای اعتماد بهارستانی‌ها را کسب نکرد و از رفتن به پاستور بازماند.

لازم به ذکر است: سيد محمود گودرزي رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران، از سوي رئيس جمهور به عنوان وزير پيشنهادي به مجلس معرفي شد.

محمود گودرزی از سال از 1387 تا کنون، ریاست دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران را برعهده دارد.

وی در سال 90 با انتقاد از ورزش کشور گفته بود: افرادی که به عنوان تعیین کننده و سیاست‌گذاران ورزش در راس هرم قرار گرفته‌اند به دلیل نداشتن صلاحیت فنی و عدم آشنایی به ورزش کشور مانند کوه یخی می‌مانند که زیر آب شناورند و همواره قادر به گرفتن تصمیمات درست و منطقی نیستند. زمانی که وزیر ورزش انتصابی باشد و شناخت محدودی نسبت به مفاهیم اصلی ورزش داشته باشد، نتیجه کار باید روند سکون به خود بگیرد.

گودرزی معاون اسبق سازمان تربیت بدنی و معاونت فنی سازمان تربیت بدنی و ریاست فدراسیون تیراندازی را در کارنامه مدیریت ورزشی خود دارد.

وي از کشتی‌گیران اسبق استان تهران است که سابقه دعوت به اردوی تیم ملی را نیز داشته و اولین مسئول ورزشی در جمهوری اسلامی است که یک تیم ورزشی بانوان کشورمان را به مسابقات برون مرزی اعزام کرده و همچنين مدير مسئولی 4 نشریه علمی دانشگاهی به نام‌های "مدیریت ورزشی" ، "فیزیولوژی ورزشی" ، "رفتارحرکتی" و "طب ورزشی" نیز از دیگر فعالیت‌های علمی و ورزشی او به حساب می‌آید .

در پايان خاطرنشان مي‌شود: در سوابق کاری گودرزی، استاد تمامی رشته علوم ورزش دانشگاه تهران نیز دیده می‌شود. البته وي، برنامه‌هایش را جهت بررسی به دولت ارائه کرده است.
 
پايان متن/
برچسب ها: سجادی ، اعتماد ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۲۰ آبان ۱۳۹۲
رسول خادم و امثال او دانشجویان دکتر گودرزی بوده اند
Iran (Islamic Republic of)
بهترین
۱۳:۲۷ ۱۹ آبان ۱۳۹۲
آقای رسول خادم با آن معلومات و دانش ورزش و مدیریت شهری که در شورای شهر دارند و هم اینکه استاد دانشگاه هستند چرا انتخاب نمیشن ؟ اصلح تر از رسول خادم چه کسی هست ؟
آخرین اخبار