دانشجویان دانشگاه‌های تهران با تعداد 60 هزار ثبت‌نامی در عمره دانشجویی رتبه اول را از تعداد دانشجویان ثبت‌نامی در امسال کسب کردند.

 به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران ؛فقیهی رئیس ستاد عمره دانشگاهیان عصر امروز با حضور در سالن فردوسی دانشگاه تهران و مراسم قرعه‌کشی عمره دانشجویی طی سخنرانی گفت: در سال گذشته 15 هزار دانشجو به سرزمین وحی اعزام شدند که از این تعداد 58 درصد دانشجویان متاهل، 42 درصد دانشجویان مجرد بودند و از میان دانشجویان متاهل اعزام شده 70 درصد در سال 90 و 91 در سرزمین وحی ازدواج کردند این تعداد، تعداد 1297 ختم گروهی قرآن و 1834 ختم تک نفره ای قرآن در سرزمین وحی صورت گرفت.
 
فقیهی تصریح کرد: طی اعزام 15 هزار نفری دانشجویان در سال گذشته به سرزمین وحی 18 مسابقه برگزار شد که 15 هزار و 300 دانشجو در این مسابقات شرکت کردند.
 
وی در ادامه به تعداد ثبت نام کننده دانشجوی امسال اشاره کرد و گفت: امسال 17 هزار دانشجوی در این سفر معنوی ثبت نام کرده اند که از این تعداد 208 هزار نفر دانشجوی متاهل، 102 هزار 800 دانشجوی پسر مجرد و 18 هزار و 500 استاد دانشجو بودند که طی 12 روز به طور جمع 340 هزار نفر  در این سفر معنوی ثبت نام کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد ثبت نام کننده از میان دانشجویان تهرانی با تعداد 60 هزار دانشجو بوده و استان های خراسان و اصفهان به ترتیب با 33 و 32 هزار دانشجو رتبه های دوم را از لحاظ تعداد دانشجویان ثبت نامی کسب کردند./

انتهای پیام/.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
پریناز
۱۹:۳۹ ۱۹ آبان ۱۳۹۲
سلام توروخدا اطلاع رسانی بیشتری در خصوص عمره دانشجویی بشه من خیلی منتظر بودم ولی امسال هم نشد
آخرین اخبار