مراسم تودیع مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید شرکت فرهنگ فیلم تهران با حضور مدیران شرکت های تابعه انتشارات علمی و فرهنگی برگزار شد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران مراسم تودیع مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید شرکت فرهنگ فیلم تهران با حضور مدیران شرکت های تابعه انتشارات علمی و فرهنگی برگزار شد.

در اين مراسم دکتر "علی زارعی نجفدری" مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی گفت: براساس سیاستگذاری های انتشارات علمی و فرهنگی، نشرالکترونیک، برگزاری دوره های آموزشی در سطوح عمومی، حرفه ای و تخصصی و تولید فیلم و فرآورده های صوتی و تصویری از جمله مهمترين وظايف   شرکت فرهنگ فیلم تهران است .

​​وی ضمن اشاره به بیش از شش سال حضور "امیرعباس تقی‌پور" در شرکت فرهنگ فیلم تهران گفت: عليرغم مشکلاتی که وجود داشت، وی توانست با مديريت خوب خود این شرکت را به جایگاه واقعی برساند به طوري که روند رو به رشد این شرکت در اين سال‌ها سرعت گرفت .

"زارعی نجفدری" در تشريح ویژگی های سرپرست جديد شرکت فرهنگ فیلم تهران نيز گفت: "جمال زیتونی" از مديران با سابقه و توانمند مجموعه هستند که حضورشان در این شرکت نیز مطمئنأ زمينه‌ساز اثرات مثبت و ماندگار خواهد بود .

در اين مراسم جمال زیتونی سرپرست جدید شرکت فرهنگ فیلم تهران نيز طي سخناني با اشاره به اينکه این شرکت را از سال های دور می شناسد و تعلق خاطر فراوانی نسبت به آن دارد، افزود: امیدوارم با همکاری همکاران، سطح کمی و کیفی شرکت را ارتقا دهیم.

"امیرعباس تقی‌پور" مديرعامل پيشين شرکت فرهنگ فیلم تهران نيز در اين مراسم گفت: در مدت مدیریت بنده با تلاش، کوشش و همچنین توکل به خدا و همت همه همکاران توانستیم به دستاوردهای خوبی در حوزه فرهنگی، هنری و آموزشی دست یابیم.

وي افزود: در طي سال‌ها گذشته همواره تلاش کردیم با مثبت اندیشی در راهی که قدم گذاشتیم برنامه های شرکت را پیش ببریم و امیدوارم با کمک شما در مسئولیت جدید بتوانم همین راه را ادامه دهم.

گفتنی است، "جمال زیتونی" از مدیران انتشارات علمی و فرهنگی می باشد که داراي بيش از 20 سال سابقه در حوزه نشر کشور است . وی مدیر روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی و عضو هیئت مدیر شرکت فرهنگ فیلم تهران را در کارنامه خود دارد.

شایان ذکر است در حکمی از سوی مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی، "امیرعباس تقی‌پور" مدیر عامل سابق شرکت فرهنگ فیلم تهران به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیر کل روابط عمومی این سازمان منصوب شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار