هومن سیدی، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: جشنواره امسال با وجود آثار ارزشمند ايراني و خارجي جشنواره خوب و حرفه‌اي خواهد شد.

هومن سيدي، بازيگر سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: در جشنواره امسال از تمام نسل ها حاضر هستند و آثار خود را ارائه مي‌دهند و به جشنواره سي و دوم بسيار خوشبين هستم. عليرضا رضاداد نيز با توجه به سابقه‌ي درخشان احتياجي به تعريف وتمجيد ندارد.

وي ادامه داد: اميدوارم كه در جشنواره سي و دوم انصاف رعايت شود و بسياري از پارتي بازي‌ها و تباني‌ها از بين برود و شاهد جشنواره خوبي و رخ دادن اتفاقات بهتر در آن باشيم.

اين بازيگر عنوان كرد: در بخش بين‌الملل جشنواره بيشترين توجه به فيلم‌هاي ايراني است و توجه كمي به فيلم‌هاي خارجي مي‌شود در واقع مي‌توان گفت كه جشنواره ما بسيار بومي است. شايد بتوان براي ارتقاء سطح جشنواره از داوران خارجي نيز استفاده كرد.

سيدي اظهار داشت: در جشنواره سال‌هاي پيش به خصوص جشنواره سي و يكم تصميمات مغرضانه بسياري گرفته شد.

وی ابراز امیدواری کرد که جشنواره امسال توسط خود سينماگران و اهالي واقعي سينما اداره شود و با كاهش تحليل‌هاي غير متخصصانه كار به هئيت داوران و متخصصان حرفه‌اي سينما واگذار شود.

وي تصريح كرد: فكر مي‌كنم اهدا جوايز به بازيگران تازه كار بسيار تأثيرگذار باشد. هرچند كه نبايد بين بازيگران جديد و قديمي تفاوتي قائل شد و آنها را جدا از هم فرض كرد كه اين امر بسيار توهين آميز است.

سيدي خاطر نشان كرد: هنرمنداني كه طي جشنواره گذشته با ارائه اولين اثر خود توانسته جايزه‌اي در خور نصيب خود كنند. همچنين مسئولان جشنواره مي توانند با اهدا جايزه و با تقدير از تازه كارها باعث ايجادانگيزه در آنها شوند.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: جشنواره ، سینما ، فجر ، بازیگر ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.