بازی در نقش "مصعب بن زبیر" یکی از بهترین نقش‌های دوره فعالیتم بود.

"جعفر دهقان"، بازیگر سینما و تلویزوین در خصوص بازی بازیگران در تولیدات مناسبتی به خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در درجه اول باید حضور در چنین آثاری را برای خود بازیگر ارزش و اهمیت داشته باشد تا در پایان با اثری فاخر روبرو شود همچنین مدت زمان تولید آثار مناسبتی است که باید مورد توجه مسئولان و فیلمسازان قرار بگیرد تا ‌آثار تولیدی از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

وی در خصوص ایفای نقشش در "مختارنامه" اظهار داشت: در مجموعه تلویزیونی "مختارنامه" یکی از بهترین نقش‌های دوره فعالیتم بود و با وجود اینکه نقش منفی را در این مجموعه ایفا کردم اما منفور بودن نقشم باعث درخشش بازیگران دیگر در "مختارنامه" می‌شد که این برایم بسیار لذت بخش است.

دهقان در مورد سخت‌ترین سکانس بازیش در این اثر عنوان کرد:سخت‌ترین نقشی که در "مختارنامه" ایفا کردم صحنه خوابی بود که در دریایی از خون غرق می‌شدم و به دلیل لباسهای سنگینی که بر تن داشتم حس خفگی و غرق شدن را در من افزایش می‌داد.

این بازیگر در خصوص تاثیرات حال وهوای عاشورایی بر بازیگر‌ی‌اش خاطرنشان کرد: به طور حتم حال و هوای عاشورایی بر حس بازیگری بازیگر تاثیر بسزایی دارد و نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد، البته به خودی خود نباید از نحوه بازی بازیگران غافل شد اما به طور حتم فضای محرم در روح و روان بازیگران و نحوه بازی آنها تاثیر خواهد داشت.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: دهقان ، مختارنامه ، تولید ، نقش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۳ خرداد ۱۴۰۱
عالی بود به این میگن بازی درجه ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۳ خرداد ۱۴۰۱
خوبه