رئیس کمیته امداد چرام گفت: از سیاست‌های کمیته امداد ترویج ازدواج آسان و فراهم کردن امکانات مورد نیاز زوج‌های جوان به منظور توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران علی‌حسن مظاهری از پرداخت 20 مورد هدیه ازدواج به تازه دامادهای زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

رئیس کمیته امداد چرام با بیان اینکه کمیته امداد در طول سال خدمات متفاوتی به مددجویان ارائه می‌دهد و یکی از این خدمات پرداخت جهیزیه به نوعروسان و هدیه ازدواج به دامادهای تحت حمایت برای شروع زندگی مشترک می‌باشد، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های کمیته امداد ترویج ازدواج آسان و فراهم کردن امکانات مورد نیاز زوج‌های جوان به منظور توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است.

وی افزود: در همین راستا در آبان ماه سال جاری 20 مورد هدیه ازدواج با اعتباری بالغ بر 40 میلیون ریال به نو دامادهای تحت حمایت این نهاد پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان چرام با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی قبل از ازدواج برای زوج های جوان، گفت: با برگزاری کلاس‌های آموزشی قبل از ازدواج توسط مربیان کار آزموده جهت جوانان تحت حمایت از بروز طلاق و اختلافات خانوادگی و سایر آسیب‌های اجتماعی تا حدود زیادی جلوگیری می‌شود.
برچسب ها: ازدواج ، چرام ، هدیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.