افرادی که دارای گواهی ثبت اختراع از سال 1387 تاکنون هستند، می توانند با مراجعه به وب سایت به نشانی www.fars.bmn.ir برای نام نویسی اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، رییس بنیاد نخبگان استان فارس گفت: جشنواره منطقه ای اختراعات خلیج فارس با شرکت استان های فارس، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد و هرمزگان 26 آذر امسال به میزبانی استان بوشهر برگزار خواهد شد.

خلفی نژاد افزود: افرادی که دارای گواهی ثبت اختراع از سال 1387 تاکنون هستند، می توانند با مراجعه به وب سایت بنیاد نخبگان استان فارس به نشانیwww.fars.bmn.ir ازشرایط و جزئیات شرکت درجشنواره مطلع شوند و برای نام نویسی اقدام کنند.

وی با اشاره به اهمیت این رویداد علمی افزود: در صورت تایید اختراع از سوی کمیته داوری این جشنواره، افراد به عنوان مخترع تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان قرار خواهند گرفت و از اعتبار پژوهشی 30 تا50 میلیون ریالی و تسهیلات نظام وظیفه بهره مند می شوند.

رییس بنیاد نخبگان استان فارس گفت: خلفی نژاد افزود: در این جشنواره علاوه بر بخش های داوری و تجاری سازی اختراعات، بخش ویژه ای با عنوان، تغذیه و سلامت، در نظر گرفته شده است .

به گفته وی، در این بخش مخترعان و پژوهشگران صاحب ایده می توانند به صورت حقیقی و شرکت ها و مراکز تحقیقاتی هم به شکل حقوقی ثبت نام کنند./س



برچسب ها: جشنواره ، اختراعات ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.