"امين تاريخ" بازيگر نقش شوذب خزانه‌دار، موفق به دريافت تنديس زرين بهترين بازيگر نقش اول مرد شد.

 به گزارش خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران، مجموعه تلويزيوني معصوميت از دست رفته به نويسندگي حسن ميرباقري و محمد بيرانوند و کارگرداني داوود ميرباقري محرم سال 82 از شبکه سه سيما بروي آنتن رفت.

داستان سريال مربوط به عاشوراي سال 61 هجري قمري است که "شوذب" خزانه‌دار درگير عشق قديمي به زني يهودي مي‌شود در حالي که همسري به نام مارياي نصراني دارد و کشمکش بين عقل و عشق و اعتقادات محور داستاني مي‌شود که 20 سال بعد به جنون مي‌انجامد.

در اين اثر امين تارخ، فريبا کوثري، سارا خوئيني‌ها، داريوش فرهنگ، اکبر عبدي، داوود رشيدي، غلامحسين لطفي، ابراهيم آبادي، رضا کرم رضايي بازي کردند.

مزيتي که فيلمنامه سريال "معصوميت از دست رفته" داشت پرداخت به زمان تاريخي مربوط به دوران امام علي(ع)، امام حسين(ع) بود که اين خود امکان جلب توجه بيننده را به هر دو شخصيت فراهم مي‌ساخت، همچنين موسيقي بسيار زيبا و سازگار با فضاي سريال، گريم‌هاي متناسب با شخصيت کاراکترها، ديالوگ‌هاي گيرا و جذاب، ترانه پرمعني محمد اصفهاني و استفاده از بازيگران متناسب با شخصيت‌هاي داستاني همه و همه نشان از توانايي ميرباقري در ساخت مجموعه‌هاي مذهبي داشت.

" معصوميت از دست رفته" در زمان پخش خود توانست تنديس بهترين فيلمنامه نويس را براي داوود ميرباقري و تنديس زرين بهترين بازيگر نقش اول مرد را براي امين تارخ به ارمغان بياورد.
انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.