فرمانده پدافند هوایی محرم گفت: مهم‌ترین پیام فرهنگ عاشورایی و حسینی تشیع، ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، عبدالرحیم ابراهیمیان پیش از ظهر امروز در جمع مردم کالپوش در مراسم یادواره شهدا، ضمن تقدیر از خانواده‌های شهدا اظهار کرد: اعتماد و ایمان به مبدأ، معاد و ولایت در شرایط سخت جنگ هشت ساله تحمیلی مایه پیروزی حق بر باطل و باعث شد تا شجاعانه و دلاورانه برابر دشمنان ایستادگی کنند.

وی افزود: تمامی پیشرفت‌های تحصیلی، هسته‌ای، ملی، اجتماعی و ... به برکت خون شهداست و اگر شهدا نبودند، وضعیت کشور ما همانند وضعیت افغانستان و پاکستان بود.

فرمانده پدافند هوایی محرم گفت: مسیری که ائمه اطهار (ع) برای ما انتخاب کردند، حکم قطب‌نمایی را دارد که تا در آن را باز می‌کنیم، مسیر را به وضوح به ما نشان می‌دهد و اگر در آن مسیر قدم بگذاریم، به طور قطع و یقین رستگار خواهیم شد.

ابراهیمیان افزود: مهم‌ترین پیام فرهنگ عاشورایی و حسینی تشیع، ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی است.

وی با محکومیت هتک حرمت تکفریان به حرم مقدس حضرت زینب (س) عنوان کرد: گروه‌های انحرافی و ضاله از جمله وهابیت جیره‌خوار آمریکا و اسرائیل هستند و جنایت‌های وهابیت و هتک حرمت به حرم ائمه اطهار (ع) به خاطر کینه‌ای است که نسبت به اسلام دارند و می‌دانند که اسلام ما یک دین کامل است.

فرمانده پدافند هوایی محرم تأکید کرد: وظیفه ما مقابل همه ناملایمات، پیروی از خط ولایت و قرار گرفتن در مسیر ائمه اطهار (ع) است.
برچسب ها: سمنان ، استکبار ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.