بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون می‌گوید: فیلم "روز واقعه" جزء فیلم‌هایی است که با گذشت سالهای متمادی همچنان مورد استقبال همگان است.

عزت الله انتظامی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: من قصد ندارم در مورد فیلم "روز واقعه" اغراق کنم، اما می‌توان گفت این فیلم یکی از بهترین آثار در ژانر تاریخی- مذهبی است.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم ارزش آثار دیگر تاریخی را پایین بیاورم اما "روز واقعه" نسبت به سایر آثار، بسیار ارزنده و حرفه‌ای با زحمات همه گروه و مخصوصاً شهرام اسدی تهیه و تولید شد.

وی عنوان کرد: بسیاری از سکانسهای این فیلم در شهر بافق تصویربرداری شد و توانست تماشاچی‌های بسیاری را مجذوب خود کند چرا که حتی با گذشت چندین سال از تولید این اثر هنوز هم در ماه محرم و بخصوص روز عاشورا در سراسر ایران پخش می‌شود.

انتظامی تصریح کرد: از جمله نقاط قوت این فیلم می‌توان به این نکته اشاره کرد که همگی گروه سعی بر این داشتیم که به فارسی سلیس و روان صحبت کنیم.

این بازیگر پیشکسوت اظهار داشت: نمی‌توانم در مورد "سریال مختار نامه" نظری بدهم و در این مورد نظر خاصی ندارم، زیرا سریال با فیلم سینمایی متفاوت است و قضاوت در مورد هر یک از این فیلم‌ها را باید به مردم و تماشاگران واگذار کرد.

وی بیان کرد: "روز واقعه" از بهترین آثاری بود که من در آن ایفای نقش کردم و به نظر من تفاوت عمده‌ای که این اثر با سایر آثار دارد معنویتی است که بر آن حکمفرماست.

انتظامی خاطر نشان کرد: این اثر برخلاف آثار دیگر که تأثیری در زندگی من نداشته، تأثیری شگرف در روحیه و زندگی شخصی من داشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.