دبير سامانه بهداشت- ايمني و محيط زيست منطقه 17 از مشاركت پيمانكاران در ارتقاي HSE-MS منطقه و بررسي HSE PLAN آنها توسط اين سامانه خبر داد.

 محمد جواد جوهريان در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران در اين باره گفت: با استقرار جامع سامانه HSE-MS در شهرداري منطقه تمامي دستورالعمل هاي اجرايي مربوط به مديريت و نظارت برعملكرد به پيمانكاران ابلاغ شد.  
 
وي به ارائه اصول و راهبردها در جلسات توجيهي به پيمانكاران اشاره كرد وافزود: براي دريافت تاييديه HSE PLAN پيمانكاران با هماهنگي واحد امور قراردادها به اداره HSE منطقه مراجعه و طرح بهداشت- ايمني و محيط زيست فعاليتهاي خود را ارائه مي دهند.
 
جوهريان بيان داشت: سامانه HSE-MS پس از مطالعه و بررسي طرح در صورت انطباق آن با الزامات بهداشت ايمني و محيط زيست فرم تاييديه HSE PLAN را به نماينده پيمانكار تحويل مي دهد.  
 
وي خاطر نشان كرد: پيمانكاران منطقه استقبال گسترده اي در تعامل با سامانه مديريت HSE PLAN منطقه نشان داده و تعداد كثيري در مراجعات روزانه به اين سامانه اقدام به تبادل و دريافت اطلاعات در خصوص تهيه و تدوين طرح هاي ايمني- بهداشت و محيط زيست مربوط به فعاليتهاي خود مي كنند.
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار