واشنگتن پست روز جمعه نوشت مأموران و مسئولان سرویس‌های مخفی آمریکا در سال‌های اخیر در 17 کشور جهان مرتکب رفتارهای ناشایست و خلاف عفت شده‌اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، این روزنامه به اطلاعاتی استناد کرده است که خبرچین‌ها در اختیار یک کمیته سنا قرار دادند که بر سرویس‌های مخفی آمریکا نظارت دارد.

واشنگتن پست به نقل از رونالد جانسون سناتور بلندپایه جمهوری خواه و عضو کمیته فرعی امنیت ملی سنا نوشت این اخبار با اظهارات مسئولان اطلاعاتی که می‌گویند سرویس‌های‌ آنها هیچ رفتار جنسی نامناسب را تحمل نمی‌کند، مغایرت دارد. جانسون از ارائه جزییات بیشتر در خصوص این ادعاها خودداری کرد.

واشنگتن پست با این حال فاش کرد دو فرد مطلع اعلام کردند بر اساس این اطلاعات، مأموران و مسئولان سرویس‌های مخفی آمریکا در سفرهای رسمی خود با زنان هرزه ارتباط داشته‌اند و به خانه‌های فساد رفت و آمد می‌کردند. 

آنها همچنین ظاهرا برای مدت کوتاه یا طولانی با شهروندان دیگر کشورها روابط خارج از ازدواج داشتند.

واشنگتن پست افزود یکی از خبرچین‌ها به این روزنامه گفته است مسئولان بلندپایه از اینکه مأموران آنها در سفرهای داخلی یا خارجی خود با زنان هرزه ارتباط دارند، مطلع بوده‌اند.

روزنامه واشنگتن پست روز پنجشنبه نیز نوشت دو مامور ارشد سرویس های مخفی آمریکا به اتهام اعمال خلاف عفت و ارسال ایمیل‌هایی با ویژگی جنسی برای یکی از کارمندان زن زیر دست خود از جمع محافظان باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا اخراج شده اند.

یکی از این محافظان به نام‌ ایگناسیو زامورا Ignacio Zamora که از مسئولان ارشد گارد محافظ رئیس جمهوری بود درباره رسوایی اخلاقی سال گذشته دهها مأمور امنیتی آمریکا در کلمبیا که برای آماده سازی سفر اوباما به این کشور رفته بودند، تحقیق کرده بود.

کارکنان ارشد امنیتی آمریکا پس از آن از ایمیل‌های غیراخلاقی زامورا مطلع شدند که او قصد داشت به اتاقی زنی در هتلی مجلل در نزدیکی کاخ سفید بازگردد تا گلوله سلاحی را که در اختیار داشت بردارد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار