یک نماینده مجلس با بیان اینکه مجلس به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان رای اعتماد می‌دهد، گفت: کارنامه گودرزی از حیث مسائل سیاسی و انقلابی هیچ ابهامی ندارد.

داریوش اسماعیلی نماینده سروستان و خرامه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، از وضعیت رای اعتماد مجلس به چهارمین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد و گفت: با توجه به شناختی که از فضای مجلس در مورد آقای گودرزی دارم، نمایندگان به چهارمین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان رای اعتماد خواهند داد.

کارنامه گودرزی از حیث مسائل سیاسی و انقلابی هیچ ابهامی ندارد

وی افزود: از حیث مسائل سیاسی و انقلابی هیچ ابهامی در کارنامه آقای گودرزی وجود ندارد و خوشبختانه پرونده کاملا روشن و مثبتی دارند.

اسماعیلی تصریح کرد: از حیث ورزشکار بودن نیز کارنامه خوبی دارد، به طوری که از زمان دانش آموزی در رده کشتی‌گیران بوده و در زمان دانشجویی افتخار نفر سوم کشتی بزرگسالان را در پرونده خودش دارد و جزو دعوت شدگان به تیم ملی این رشته است.

وی اظهار داشت: همچنین آقای گودرزی به عنوان مربی شناخته شده و کارت مربیگری درجه یک کشتی را دارد، کارت مربیگری درجه دو والیبال را دارد، بنابراین از ورزشکاران محسوب می‌شود.

نماینده سروستان و خرامه در ادامه گفت: از حیث تحصیلات نیز دکترای علوم ورزشی و تربیت بدنی را دارد و سال‌ها نیز در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا تدریس کرده است.

گودرزی بالاترین مرتبه دانشگاهی

وی تاکید کرد: از حیث مرتبه دانشگاهی نیز بالاترین مرتبه دانشگاهی که همان استاد تمام یا فول پروفسوری باشد را دارد و از حیث محبوبیت نیز همواره یکی از محبوب ترین اساتید دانشگاه تهران محسوب می‌شود به طوری که هم بین دانشجویان و هم بین اساتید همیشه یکی از سه نفر برتر در ارزیابی‌های دانشگاه بوده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، در ادامه به کارنامه اجرایی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان که بحث‌هایی در مورد آن وجود دارد، اشاره کرد و گفت: آقای گودرزی از قبل از انقلاب عضو انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم بوده و پس از انقلاب که سپاه تشکیل شد، افتخار عضویت در سپاه پاسداران را دارد و پس از آن بود که وارد دانشگاه شد.


کارنامه اجرایی گودرزی درخشان است

وی با بیان اینکه آقای گودرزی کارنامه اجرایی درخشانی دارد افزود: از افتخارات آقای گودرزی این است که نزدیک به دو سال مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه تهران بوده است و در حال حاضر رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: همچنین سابقه معاونت فنی سازمان تربیت بدنی سابق را نیز در کارنامه خود دارد و مجری طرح‌های بزرگ ورزشی است، از این جهت از حیث سابقه اجرایی نیز کارنامه خوبی دارد.

نماینده سروستان و خرامه با بیان اینکه در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به عنوان موافق صحبت خواهم کرد گفت: ارزیابی بنده این است که فضای مجلس علیه آقای گودرزی خوب است، هرچند در یک هفته گذشته که تعطیلی نمایندگان بود و آقای گودرزی نتوانست از برنامه‌هایش دفاع کند، ولی در هر صورت مجلس با شنیدن دفاعیات وزیر پیشنهادی براساس برنامه به ایشان رای اعتماد خواهند داد.

اسماعیلی افزود: آقای گودرزی یکی از بهترین برنامه‌های ورزشی را ارائه کرده است که در آن مشکلات، چالش‌ها و راه حل‌های حوزه ورزش مطرح شده است.

وی تاکید کرد: نمایندگان به برنامه وزرای پیشنهادی توجه می‌کنند، از این جهت برنامه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان مثبت بوده، بنابراین نمایندگان به وی رای اعتماد خواهند داد.

نقش موثر گودرزی برای آرام کردن اغتشاشات فتنه 88 در دانشگاه تهران

نماینده سروستان و خرامه در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: در بحث فتنه 88 که برای نمایندگان مهم است، آقای گودرزی در آن زمان ریاست دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران را برعهده داشتند و کسانی که دانشگاه تهران را می‌شناسند، خوب می‌دانند دانشکده تربیت بدنی این دانشگاه یکی از دانشکده‌هایی است که بیشترین استعداد را برای تحرکات سیاسی دارد،  اما علی رغم این امر، مدیریت بسیار خوب آقای گودرزی و هماهنگی که با ریاست دانشگاه (جناب آقای رهبر) داشتند، موضوع را به خوبی هدایت کردند. 

وی تاکید کرد: علاوه بر این پس از اغتشاشات فتنه 88، بنده مدیرکل کوی دانشگاه بودم و آقای گودرزی به عنوان رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران تمام امکانات ورزشی را در اختیار دانشجویان قرار داد تا دانشجویان بتوانند استفاده کنند، به طوری که ما حدود 10 هزار دانشجوی خوابگاهی داشتیم و بیشترین امکانات و مساعدت‌ها را نسبت به دانشجویان خوابگاهی و جوانان داشتند و برای آرام کردن اغتشاشات دانشگاه تهران نیز نقش موثری داشتند.

اسماعیلی تاکید کرد: همچنین آقای گودرزی بیشترین مساعدت را به دانشجویان شاهد و ایثارگر داشتند.

وی خاطرنشان کرد: ارزیابی بنده این است که مجلس با دیدن کارنامه و سوابق آقای گودرزی و دفاعی که از برنامه‌های وی در مجلس خواهند داشت، به وی رای بالایی خواهند داد.

اضافه می‌شود، جلسه رای اعتماد به چهارمین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان فردا یکشنبه 26 آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار