رییس کمیته ماهیگیری هیات ورزش های همگانی استان همدان گفت : نخستین مرکز تحقیقات - پژوهش و آموزش ماهیگیری کشوردرشهر همدان راه اندازی شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران همدان ؛  سیستانی افزود: این مرکز با هدف تحقیق ، پژوهش و آموزش در خصوص تکنیک های ماهیگیری ، معرفی انواع ماهی ها ، تجهیزات ماهیگیری ، مکان های ماهیگیری ، روش ها و مدل های ماهیگیری ، ماهیگیری در فصول مختلف سال و پیشرفته ترین فعالیت های ماهیگیری در جهان فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است.
وی اظهارداشت : دراین مرکز تحقیق - پژوهش و آموزش40 کارشناس خبره با گرایش های مختلف و مرتبط با ماهی و ماهیگیری فعالیت دارند .
رییس کمیته ماهیگیری هیات ورزش های همگانی استان همدان ، خاطرنشان کرد: این مرکز با مجوز رسمی از سوی فدراسیون ورزش های همگانی و اداره ورزش و جوانان استان همدان فعالیت دارد و شیلات و شهرداری هم با این مرکز همکاری لازم را داشته اند .
سیستانی با اشاره به اینکه بازدید از مرکز تحقیق و پژوهش و آموزش برای ماهیگیران آزاد است ، گفت : با راه اندازی این مرکز سعی داریم ورزش ماهیگیری را به صورت علمی و اصولی در جامعه ترویج بدهیم .
وی افزود: همچنین برای نخستین باردر کشور دفتر کمیته ماهیگیری به صورت مستقل از هیات ورزش های همگانی در همدان راه اندازی شد تا با امکانات بهتری این ورزش مفرح را توسعه دهیم./س
برچسب ها: ماهیگیری ، همدان ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.