گروه نمایش کرمانشاهی به کارگردانی « سعید زندی» و «محمدرضا درند» برای چهارمین بار پیاپی راهی جشنواره بین المللی تئاتر فجر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سعید زندی کارگردان نمایش «زمان لرزه»، تنها نمایش کرمانشاهی راه یافته به جشنواره بین المللی تئاتر فجر،با بیان اینکه گروه نمایش او و «محمدرضا درند» برای چهارمین بار پیاپی راهی جشنواره بین المللی تئاتر فجر می شود، این اتفاق را درکشور بی نظیر توصیف و آن را افتخاری برای شهر کرمانشاه عنوان کرد.

به گفته زندی گروه نمایش او و «محمدرضا درند» تاکنون «خرمگس»، «مرگ کسب و کار من است» و «خون و ماتیک» را به جشنواره تئاتر فجر برده و امسال هم برای چهارمین بار پیاپی « زمان لرزه» را به این جشنواره بین المللی می برند.

کارگردان نمایش «زمان لرزه»، موضوع این نمایش راداستان یک عشق نافرجام بیان کرد و با اشاره به اینکه تمرینات گروه از همین هفته آغاز می شود، خاطر نشان کرد: تمرینات جدی گروه با اجرای عمومی نمایش از 10 دی ماه تا اوایل بهمن ماه به منظور آمادگی هر چه بیشتر برای حضور در جشنواره فجرانجام می شود.

زندی در خصوص معرفی اعضای گروه نمایش «زمان لرزه»، خود و «محمدرضا درند» را به عنوان کارگران این نمایش معرفی کرد و از «سامان حیدریان»، «جواد قاسمی»، «مریم عطیه میرزایی» و «طیبه قاسم پور» به عنوان بازیگران آن نام برد.

وی با بیان اینکه خود او نیز در این نمایش به عنوان بازیگر حضور دارد، نویسنده این نمایش را « اصغر گروسی» معرفی کرد.

به گفته کارگردان نمایش « زمان لرزه»، این نمایش از میان 21 اثر ارائه شده در جشنواره تئاتر منطقه ای در سیستان وبلوچستان به همراه پنج اثر دیگر به عنوان تنها نماینده کرمانشاه، به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافته است.

گفتنی است: جشنواره بین المللی تئاتر فجر در اوایل بهمن ماه سال جاری آغاز به کار خواهد کرد که تنها نماینده استان کرمانشاه در آن نمایش «زمان لرزه» می باشد./ز

برچسب ها: کرمانشاه ، نمایش ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.