هفته دهم لیگ برتر فوتسال از فردا آغاز و طی دو روز یکشنبه و دوشنبه پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته دهم لیگ برتر فوتسال از فردا یکشنبه آغاز و در روز دوشنبه پایان می‌گیرد طی این دو روز تیم‌ها به رقابت با یکدیگر بپردازند. داغ‌ترین و پرهیجان‌ترین رقابت‌های این هفته معطوف به بازی تیم‌های صدر جدولی می‌شود. دبیری تبریز و گیتی پسند اصفهان که از شروع لیگ برتر دست از تعقیب یکدیگر برنداشته‌اند برای کسب امتیاز بازی و تکیه به جایگاه نخست جدول مقابل رقبای خود قرار می‌گیرند.



در نخستین رقابت ماهان تندیس قم تیم فرش آراء را که طی دو هفته گذشته بر خلافی روند صعودی که داشت، نتایج مطلوبی کسب نکرده را میزبانی می‌کند. البته هر دو تیم جریان رقابت‌های هفته گذشته مغلوب بودند و نتوانستند امتیازی از آن خود کنند. با این شرایط ماهان تندیس و فرش آراء به ترتیب با 13و 14 امتیاز در مکان های نهم و هشتم جدول قرار گرفته‌اند. برای ارتقاء جایگاه به مصاف هم می‌روند.
در دیگر دیدار شهرداری تبریز در شهر خود به مصاف شهید منصوری می‌رود که هفته گذشته سد راه دبیری شد. آنها را از صدر نشینی محروم کرد.

با وجود تمام حواشی که متوجه تیم قرچکی است تساوی مقابل قدرت این فصل لیگ برتر به تیم روحیه تازه ای داده تا بازیکنان شهید منصوری تنها با هدف کسب امتیاز راهی تبریز شوند تا از کورس رقابت های تبریزی که 3 هفته متوالی با آن دست و پنجه نرم می کرد خشنود بیرون آیند اما شهرداری تبریز نیز تیم قدرتمندی نشان داده برای رسیدن به جایگاهی که در خور توانایش است چشم را به 3 امتیاز بازی دوخته است.


در بازی پایانی روز یکشنبه و یکی از دیدارهای مهم و جذاب هفته دهم گیتی پسند تیم قدرتمند میثاق را میزبانی می کند با وجود اینکه میثاق هم اکنون جایگاهی بهتر از هفتمی در جدول ندارد اما بازیهای قابل قبولی ارائه داده و اگر حکم کمیته انضباطی و از دست رفتن روحیه بازیکنان در رویارویی با شهرداری تبریز نبود، این تیم تهرانی هنوز در رقابت های صدر جدولی قرار می گرفت در همین راستا و برای ادامه روند پیروزیها میثاق شکست گیتی پسند را در ذهن می پروراند اما در سوی دیگر میدان تیم اصفهانی که از شروع دوباره ی لیگ و پس از تعطیلات روند مطلوب و متفاوتی را در پیش گرفته به هیچ وجه به باخت خانگی نمی اندیشد و برای تداوم صدرنشینی و فاصله گرفتن از رقیب سرسخت خود، دبیری، در پی شکست میثاق و پیروزی در برابر هواداران است.

البته تیم گیتی پسند هرگز خیال بازگشت به حواشی گذشته و رویارویی با عدم حمایت هواداران را ندارد به همین منظور با توجه به امتیاز خانگی شاگردان که امتیاز را برای خود می بینند.

با پایان روز نخست هفته دهم هلال احمر تبریز تیم زمزم را میزبانی می کند تا باقی رقابت ها در روز دوشنبه پیگیری شود.

هلال احمر با وجود باخت هفته گذشته همچنان در پله سوم قرار گرفته و برای حفظ جایگاه تلاش خود را برای کسب امتیاز به کار می گیرد تا این تیم در اوج گرفتار بحران ناشی از نتایج نشود البته شاگردان خیبری تاکنون توانایی خود را به رخ رقبا کشیده تا تفاوت شان را با هلال احمر سال گذشته را اثبات کند.

اما در ديگر دیدار پتروشیمی و راه ساری با یکدیگر به رقابت می پردازند.
تیم پتروشيمي قعرنشین لیگ برتر فوتسال همچنان به دنبال نخستین پیروزی است اما در مقابل، راه ساری که باحضور صالح نفس تازه ای گرفته برای پیروزی و افزایش امتیازهای خود راهی ماهشهر می شود.



اما دیگر رقابت مهم هفته دهم مربوط به رویارویی دبیری و شهرداری ساوه در تبریز می شود.
دبیری که هفته گذشته با عملکرد مطلوب شهید منصوری متوقف شد و صدر جدول را تقدیم گیتی پسند در این هفته برای باز پس گیری جایگاه نخست محکوم به پیروزی است.

از سوی دیگر شاگردان ابطحی نیز که جایگاه یازدهم قرار گرفتند برای ادامه روند پیروز هفته گذشته به دنبال 3 امتیاز بازی هستند.
البته تیم دبیری با بازیکنان با تجربه و با انگیزه خود شرایط بهتری نسبت به جوانان بی تجربه ساوه ای دارند.
دیدار پایانی هفته دهم در تهران با رویارویی تاسیسات و شرکت حفاری انجام می گیرد.

شرکت حفاری که این روزها با زدودن حواشی از تیم توسط ناظم لشریعه نتایج مطلوبی کسب کرده و خود را به جایگاه چهارم رسانده با انگیزه و همدلی در تیم به تهران می آید تا با توجه به اختلافات کم امتیازات در لیگ در جمع 3 تیم برتر قرار گیرد اما شاگردان صانعی که تا کنون در تهران بازی های زیبایی را به نمایش گذاشته اند با توجه به امتیاز میزبانش تنها به پیروزی نی اندیشد تا با نزدیک شدن به نیم فصل جایگاه ایده آلی را از آن خود کنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: گیتی پسند ، تبریز ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار