معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی گفت: مجوز برگزاری بازآموزی (آموزش مداوم) در واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر شد.

به گزارش گروه استانهای یاشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی، محمد وحدت تصریح کرد: آموزش مداوم، دوره‌های بازآموزی در زمینه درمان بیماری‌های اختلالات عصبی، قلب و عروق و اختلالات جنسی در این واحد از تاریخ 29/8/92 لغایت 1/9/92 به مدت سه روز با امتیاز بازآموزی 12 در واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: ثبت‌نام این دوره از روز 15 آبان آغاز شده است و از اعضای جامعه هدف پزشکی تقاضا می‌شود با ثبت‌نام الکترونیکی در سامانه جامع آموزش مداوم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با انتخاب شناسه‌های مورد نظر  نسبت به انتخاب کلاس‌های مورد علاقه خود در واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی اقدام کنند.

وحدت اظهار داشت: در این کلاس‌ها از برجسته‌ترین اساتید علوم پزشکی تهران، ایران، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی به عنوان مدرس استفاده می‌شود.

این مسئول گفت: موافقت با درخواست واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی برای برگزاری دوره بازآموزی همزمان با همایش ملی گیاهان دارویی با حمایت همه جانبه نظام پزشکی آمل، دانشگاه علوم پزشکی مازندران و انجمن علمی داروسازان ایران به عمل آمد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.