جوانان صبای قم در تلاش برای کسب نخستین پیروزی خود و جبران دو هفته متوالی ناکامی در لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور با آب منطقه‌ای کرمانشاه روبه‌رو می‌شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، تیم فوتبال صبای قم بعد از اینکه با شکست برابر خورشید قروه کردستان برای دومین هفته متوالی از رسیدن به پیروزی در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور باز ماند، اکنون تلاش می‌کند این دو باخت را با پیروزی در دیدار خانگی با تیم آب منطقه‌ای کرمانشاه جبران کند.

فوتبالیست‌های جوان و آینده‌دار صبای قم در دیداری حساس از هفته سوم دور رفت مرحله گروهی بازی‌های فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز بیست و ششم آبان ماه از ساعت 15 در ورزشگاه تختی قم از تیم آب منطقه‌ای کرمانشاه پذیرایی می‌کنند.

دور رفت مسابقات مرحله گروهی این فصل لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور در حالی وارد هفته سوم خود خواهد شد که طبق برنامه سازمان لیگ آزادگان، تیم صبا با هدایت مهدی گائینی قصد دارد باخت هفته اول در خانه خود برابر پاس همدان و شکست در دیداری خارج از خانه هفته دوم برابر تیم نه چندان مطرح خورشید قروه را جبران کند.

قروه یکی از شهرهای استان کردستان و مرکز شهرستان قروه است در حالی که این شهر در 93 کیلومتری شرق سنندج و در دشت وسیعی قرار گرفته‌ و شاگردان مهدی گائینی در تیم فوتبال صبای قم نخستین بازی خارج از خانه خود از دور رفت مسابقات لیگ دسته اول جوانان باشگاه‌های کشور را هفته قبل برابر این تیم برگزار کردند و با یک گل باختند.

البته صبایی‌ها به غیر از شکست برابر تیم خورشید قروه، هفته اول فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور را نیز با شکست سه بر صفر در خانه خود برابر تیم پاس همدان پشت سر گذاشتند تا از دو مسابقه خود هیچ امتیازی کسب نکرده و در قعر جدول رده‌بندی گروه دوم لیگ دسته اول جوانان کشور جا خوش کنند.

نماینده فوتبال قم که امسال نخستین فصل حضور در مسابقات لیگ دسته اول جوانان فوتبال باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کند، در حالی که از دو بازی خود امتیازی در کارنامه ندارد تلاش می‌کند که بتواند با کسب سه امتیاز از دیدار خانگی عصر بیست و ششمین روز آبان ماه برابر تیم آب منطقه‌ای کرمانشاه از این بحران خارج شده و شانس خود برای صعود از مرحله گروهی را زنده کند.

علاوه بر تیم جوانان صبای قم، هشت تیم دیگر نیز در کنار این تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور حاضر هستند و بازی‌های خود را در مرحله گروهی به منظور راهیابی به لیگ برتر به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند.

در این گروه که گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، تیم‌های صبای قم، پاس همدان، منتظران بندر امام، نفت امیدیه، خورشید قروه، پتروشیمی ماهشهر، آب منطقه‌ای کرمانشاه، ولایت اهواز و پارس خلیج خودرو برای صعود به مرحله نهایی با یکدیگر بازی می‌کنند./س

برچسب ها: قم ، گذر ، صبا ، کرمانشاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.