مدیرعامل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی گفت: با شرایط بوجود آمده در تیم فجر و شرایط بد مالی مجبور به فروش بازیکنانمان هستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، جعفر جعفری اظهار کرد: مشکلات مالی گریبان گیر تیم فجر است و مسئولان استان فارس هیچگونه حمایتی از تیم نمی کنند و در واقع خواهان تیم داری نیستند.

مدیرعامل فجر شهید سپاسی با بیان اینکه به دنبال جذب چند بازیکن داخلی و یک بازیکن خارجی هستیم گفت: سرمربی تیم لیستی را به ما داده تا بازیکنان مورد نظر وی را جذب کنیم اما با شرایط بد مالی جذب این بازیکنان سخت شده است.

وی افزود: یک بازیکن خارجی از کشور کرواسی نیز اکنون در تمرینات تیم حضور پیدا کرده که در پست مدافع میانی بازی می کند و در حال انجام تست های لازم است تا پس از تائید کادر فنی و رضایت سرمربی، این بازیکن را جذب کنیم.

مدیرعامل فجر شهید سپاسی با اشاره به اینکه دور تازه تمرینات تیم فجر از روز شنبه شروع شده خاطر نشان کرد: در تعطیلی های نیم فصل دو بازی تدارکاتی نیز داریم تا بازیکنانمان به شرایط ایده آل برسند.

مدیرعامل فجر شهید سپاسی با اشاره به وضعیت نامطلوب چمن ورزشگاه حافظیه گفت: بازی کردن در این زمین بسیار سخت است جای سوال دارد که با هزینه های زیادی که صرف بازسازی چمن این ورزشگاه شده است چرا امروز وضعیت چمن حافظیه اینگونه است.

وی افزود: وضعیت امروز چمن ورزشگاه باید توسط مسئولان پیگیری شود و علت اوضاع این زمین باید به اطلاع مردم برسد چون در این زمین هزینه شده و نباید اوضاع بد امروز گریبان گیر فوتبال فارس شود.

مدیرعامل فجر شهید سپاسی با اشاره به روند کند ساخته شدن ورزشگاه میانرود شیراز تاکید کرد: ساخت این ورزشگاه همزمان با چند ورزشگاه بزرگ در شهرهای تبریز و مشهد شروع شده، اما شاهد این هستیم که هنوز این ورزشگاه ساخته نشده است و مسئولان باید با نگاهی دیگر و همتی مضاعف در راستای ساخته شدن این ورزشگاه گام بردارند.

وی با اشاره به وجود ورزشگاه های دیگری در استان فارس  که بتوان بازی های فجر را در آن انجام داد، تصریح کرد: ورزشگاه شهید حاجی پور سعادت شهر از شرایط مطلوبی برخوردار است اما باید توسط مسئولان سازمان لیگ و  AFC  تائید شود و برای ما هم مطلوب است که تعدادی از بازی هایمان را در این شهر و بر روی چمن این ورزشگاه انجام دهیم.

اگر بازیکنان جدید به تیم تزریق نشود، امیدی به ماندن فجر در لیگ نیست

محمود یاوری، سرمربی تیم فجر شهید سپاسی، نیز با بیان اینکه نامه ای به مدیرعامل باشگاه فجر داده و شرایط و وضعیت تیم را در آن منعکس کرده است گفت: قبلا گفته ام که شانس ماندن تیم در لیگ 15 تا 20 درصد است که در صورت فراهم نشدن شرایط مطلوب و جذب نشدن بازیکنان مورد نظرم، این امید نیز از بین می رود و شانسی برای ماندن فجر در لیگ نیست/س.

برچسب ها: فروش ، بازیکنان ، فجر ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.