رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از توقف طرح زوج و فرد ترافیک از درب منازل از امروز و بازگشت آن به روال گذشته خبر داد.

سردار حسین رحیمی در‌ گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: بر اساس اعلام نظر کمیته اضطرار آلودگی هوا اجرای طرح زوج ترافیک از درب منازل تا اطلاع ثانوی ملزم به اجرا شد که این طرح از امروز متوقف خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران اظهار داشت: با توجه به اعلام نظر مجدد کمیته اضطرار آلودگی هوا مبنی بر قرار گرفتن هوای تهران در شرایط سالم، این طرح از امروز متوقف و  اجرای طرح زوج و فرد به روال گذشته خود باز خواهد گشت.

سردار رحیمی خاطر نشان کرد: این طرح با تشخیص کمیته اضطرار آلودگی هوا در صورت لزوم مجدد از سوی پلیس اجرا خواهد شد.

**شروع دوباره بارش از چهارشنبه

حیدر زاده در گفتگو‌ با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه همه پارامترها در شرایط سالم قرار دارند گفت: با توجه به بارش رحمت الهی و پایین آمدن شاخص آلودگی هوا طرح زوج و فرد از درب منازل متوقف و به محدوده قبلی بازگشت.

وی ادامه داد: پیشنهاد کمیته مواقع اضطرار بر این اساس در چهار ماه پایانی سال طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا شود و این پیشنهاد چهارشنبه در شورای عالی ترافیک مطرح می شود و امیدواریم تصویب شود.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبات کمیته مواقع اضطرار تا زمانی که این پیشنهاد تکذیب شود هر زمانی که هوا در شرایط ناسالم قرار گیرد طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا خواهد شد. 

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان این مطلب که بارش باران فردا متوقف می شود خاطر نشان کرد: فردا هوای تهران با غبار صبحگاهی همراه خواهد بود همچنین از چهارشنبه شاهد بارش دوباره باران خواهیم بود که در پنج شنبه به اوج خود خواهد رسید.

حیدر زاده در پایان از‌همراهی و همکاری  پلیس ر‌اهور و مردم در اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل تشکر کرد.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۸:۳۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۲
من صبح کلی بد بختی کشیدم برسم محل کارم بعد ساعت 8 میگن طرح نیست!!ا
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۳:۱۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۲
انشاءالله همیشه شاهد بارش برکت الهی باشیم . باید خدا رو شکر کرد و با نفس گرم گفت سپاس خدایا
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۱۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۲
خوب یه کم زودتر اعلام میکردید ما آژانس نگیریم. اَه
آخرین اخبار