جمع بندی نتایج گزارش های ماهانه مناطق 22 گانه پایتخت در 7 ماهه نخست سال جاری نشان می دهد که کیفیت معابر شهر تهران 6/73 درصد نسبت به وضعیت مطلوب است و با وقوع این رشدچشمگیر در مقایسه با سال های گذشته، فاصله اندکی تا رسیدن به کیفیت ایده آل باقی مانده است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران ، طی 7 ماهه نخست امسال نتایج 71 درصد آزمایش های فنی که روی مصالح و همچنین نحوه اجرای پروژه های نگهداشت معابر صورت گرفته، قابل قبول بوده است. همچنین نمودار پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پروژه های نگهداشت معابر در مناطق 22 گانه حاکی از آن است که اجرای این پروژه ها در مجموع نسبت به بودجه مصوب امسال، 92 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
 
بر اساس نتایج بررسی کاربرگ های نظارتی اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان ها، در هفت ماهه نخست امسال میزان انطباق نحوه و کیفیت اجرای پروژه های نگهداشت متناسب با ضوابط و دستورالعمل های اجرایی در سطح مناطق 22 گانه به طور میانگین 76 درصد بوده است که این رقم نشان دهنده نزدیک شدن به نقطه مطلوب است. در نهایت با بررسی تمام معیارهای یادشده مناطق 16، 6، 11، 8 و 4 به ترتیب به عنوان مناطق برتر در حوزه نگهداشت معابر در بازه زمانی 7 ماهه نخست امسال انتخاب شده اند. کاهش شمار پیام های «137» در تمام آیتم های مربوط به عملکرد معاونت های فنی و عمرانی مناطق نیز یکی دیگر از مواردی بود که در این انتخاب دخالت داشته است.
 
ارزیابی عملکرد مناطق شهرداری تهران در حوزه نگهداشت معابر سطح شهر، یکی از برنامه های مستمر اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان های شهرداری تهران است که هر ماه توسط واحد نظارت عالیه میدانی این مجموعه انجام می شود. جمع بندی 7 ماهه این ارزیابی ها که با هدف ایجاد رقابت سازنده میان مناطق در امر نگهداشت شهر و نیز آشنایی بیشتر مدیران با فاکتورهای اعمال مدیریت عالی بر این حوزه انجام می شود، به انتخاب مناطق برتر در مبحث نگهداشت معابر منجر شده است.
برچسب ها: مناطق ، معابر ، مطلوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار