فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف کیلوگرم مواد مخدر و 18 کیلوگرم مرفین جاسازی شده در کیسه های آرد طی هفت ماهه نخست سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،فرمانده انتظامی استان زنجان  گفت :پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری سایر یگان های انتظامی استان از ابتدای سال جاری طرح های مختلف برخورد با سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر را با جدیت اجرا کرده است.

صالحی  باتاکید برمبارزه قاطع با سوداگران مرگ  افزود :ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با تحقیقات نامحسوس از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع مرفین مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی تصریح کرد: پس از اطمینان از حمل مواد مخدر توسط این باند محورهای مواصلاتی استان زنجان کنترل و خودرو متهمان در مسیر اتوبان زنجان – قزوین شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد:  خودرو متهمان که یک دستگاه پژو پارس بود در عوارضی زنجان – قزوین متوقف و بازرسی شد.

 صالحی با قدردانی از تلاش شبانه روزی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان اظهارکرد: ماموران در بازرسی از این خودرو دو کیسه آرد حاوی 17 بسته مواد مخدر از نوع مرفین به مقدار 18کیلو و 100 گرم مرفین که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف کردند.

 وی بااعلام این که راننده و سرنشین این خودرو به اتهام حمل موادمخدر دستگیر شدند اضافه کرد :متهمان قصد داشتند موادمخدر را به استان آذربایجان غربی منتقل کنند./س

 
برچسب ها: مواد ، مخدر ، کشف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.