سرمربی تیم کشتی آزاد شهدای زنجان گفت: با توجه به این که هفته دوم مسابقات لیگ برتر میزبان هستیم از این امتیاز نهایت استفاده را برای شکست تیم گاز مازندران خواهیم برد.

سید اکبر موسوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:در هفته نخست رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد در حالی میهمان تیم خونه به خونه بابل بودیم که تیم ما تازه شکل گرفته بود و با توجه با شرایط خاص روزهای ابتدایی لیگ مغلوب شدیم.ضمن آنکه در وزن 60 کیلو گرم هم بنا به دلایلی نماینده نداشتیم.
 
وی تصریح کرد: در حال حاضر شرایط تیم ما کاملا متفاوت است تقریباً در تمامی اوزان نفرات آماده ای داریم که با بررسی تمامی جوانب یک ترکیب ایده آل را از هر نظر آماده دیدار مقابل گاز مازندران خواهیم کرد.
 
سرمربی تیم کشتی آزاد شهدای زنجان اضافه کرد:در دو سه وزن صد در صد تغییرات داریم چرا که به طور مثال در وزن 120 کیلو گرم دو آزادکاری هم اکنون در اختیار داریم ایده آل ما نیستند به همین منظور قصد داریم در اردوی تیم چند کشتی گیری را که مد نظر گرفته ایم تمریناتشان را با دقت بررسی کنیم تا در نهایت فرد مورد نظر را در این وزن انتخاب کنیم.
 
موسوی در پاسخ به این سوال که فکر می کند تیمش در مقابل تیم گاز چقدر شانس پیروزی دارد گفت:تیم گاز مازندران از تیم های خوب این دوره مسابقات لیگ برتر است اما با توجه به این که این هفته میزبان هستیم سعی خواهیم کرد در شهر زنجان با کشتی های جذاب پیروز میدان باشیم.
 
وی افزود:بچه های تیم از انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستندوبا توجه به شرایط بدنی مطلوبی که دارند من قول می دهم علاقه مندان به کشتی شاهد کشتی های دیدنی باشند.
 
سرمربی تیم کشتی آزاد شهدای زنجان در ادامه با اشاره به جذب کشتی گیران خارجی تاکید کرد:برای تقویت تیم جذب کشتی گیران خارجی را نیز در برنامه داریم اما به طور حتم برای تحقق این مهم نیاز به تامین بودجه لازم است که اگر شرایط مالی فراهم شود برای دور برگشت از این ظرفیت نیز استفاده خواهیم کرد.
 
موسوی در خاتمه با تشکر از مسئولان شهر زنجان وحمایت های عباس محمدی سرپرست تیم خاطرنشان کرد:در نظر داریم با برنامه ریزی و تشکیل کلاس های تمرینی روی استعداد های نوجوان و جوان شهر زنجان کار کنیم تا در سال های آینده از کشتی گیران بومی این شهر برای حضور در لیگ های مختلف بیشتر استفاده کنیم و مطمئن هستم اگر امکانات لازم برای موضوع مهیا شود زنجان یکی از قطب های کشتی کشور خواهد شد.
 
در هفته دوم از مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد جام ولایت که یکم آذر ماه برگزار می شود تیم شهدای زنجان میزبان گاز مازندران خواهد بود .
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار